Sunday, March 29, 2009

"First round dh menang.."

Aku dlm perjalanan ke tmpt penamaan calon PRK DUN Bukit Selambau....dlm pada masa yg sama masuk satu sms dr info keadilan...yg mengatakan PENYOKONG PR mengatasi BN d 3 tpt penamaan calon B.Gantang,B.selambau dan Batang Ai.

Kat B.Selambau penyokong PR 10,000 dn BN 500 org jeeee.!!!!!

Laporan Malaysiakini telah mengesahkan calon PRK DUN Bukit Selambau seramai 15 org......

13 org calon bebas dan masing2 1 dr BN dan PKR.

aku sampai disana dan membenarkan apa yg diberitakan oleh SMS info keadilan...mmg ramai beb...cikgu bengkel aku pon ada sama kat sana meramaikan dan meraikan calon PR.

Para penyokong parti bebas di anggarkan x sampai 100 org di setiap khemah yg didirikan..manakala BN hampir 500 org..itu pon punya la jauh tpt depa dr parti bebas dan PR...aku pon malas nk p kat depa..aku dok lepak kat penyokong PR n Parti bebas ja....yg mengejutkan aku ada sorang calon bebas tue nama sama mcm aku..hampeh sungguh..buat malu jaa..Hussaini Yaakob..dr tengok muka dia kat banner yg di pasang oleh para penyokong..nmpak sangat suku sakat UMNO dia nie...sapa2 boleh tolong check x sapa mamat yg sama dengan nama aku nie..ok..


No comments:

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!
"Saya memerlukan sokongan 1.2 juta penjawat awam. Sekiranya anda mahu dibayar gaji yang lebih baik di masa depan, saya perlu mengukuhkan asas perolehan kerajaan kerana kalau tidak, dari mana saya akan dapat wang untuk membayar penjawat awam?"- petikan kenyataan Najib Razak yang mengaku tiada idea lain utk nak bayar gari penjawat awam melainkan kenakan cukai kepada semua rakyat..Pada masa yang sama Kerajaan BN mahu mengurangkan cukai syarikat/cukai koparat..Pada 1988 cukai koparat adalah 40%..tetapikini telah dikurangkan kepada 25%..

Tapak-Tapak di Apadianie sejak 24 Mac 2009