Thursday, September 3, 2009

Gambar; Fenomena mirip Laut Merah terbelah 2 dizaman Nabi Musa



Suatu kejadian alam yang sama sekali tidak ada kaitannya dengan kisahMozes (Musa), the Ten Commandments dalam buku Exodus-Holy Bible.Hanya,..... kira-kira mirip.Ini adalah penomena alam yang paling mengagumkam di Korea Selatan yangdinamai "Moses Miracle", dua kali setahun terjadi air surut, terbukasuatu alur daratan sepanjang 2.8 kilometer dan lebar 40 meter yangmenghubungkan pulau Jindo dan Modo selama beber apa jam.

Suatu festival diadakan untuk mengingatkan kejadian alam dan dihadiriorang-orang dari segala penjuru dunia ini. Bagaimanapun kejadian alamini belum begitu diketahui sampai tahun 1975, ketika Mr. Pierre Randiduta besar Perancis untuk negara Korea berkunjung kemari danmempublikasikannya di surat kabar Perancis.

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!
"Saya memerlukan sokongan 1.2 juta penjawat awam. Sekiranya anda mahu dibayar gaji yang lebih baik di masa depan, saya perlu mengukuhkan asas perolehan kerajaan kerana kalau tidak, dari mana saya akan dapat wang untuk membayar penjawat awam?"- petikan kenyataan Najib Razak yang mengaku tiada idea lain utk nak bayar gari penjawat awam melainkan kenakan cukai kepada semua rakyat..Pada masa yang sama Kerajaan BN mahu mengurangkan cukai syarikat/cukai koparat..Pada 1988 cukai koparat adalah 40%..tetapikini telah dikurangkan kepada 25%..

Tapak-Tapak di Apadianie sejak 24 Mac 2009