Tuesday, March 24, 2009

"SAH KE TALI GANTUNG"

Kementerian Dalam Negeri (KDN) hari ini menggantung permit akhbar pembangkang berpengaruh Harakah dan Suara Keadilan masing-masing selama tiga bulan berkuatkuasa serta-merta.
sumber Malaysiakini.com



usin kata;
huhuhu..inilah demokrasi sebenar kat malaysia....lepas nie mcm2 lagi yg gomen BeEnd akan buat.tapi xpa..depa ingat info utk rakyat boleh tersekat dengan begitu mudah..huhuhu depa nie mudah lupa..ledakan informasi terkini semakin membara..tingkatkan info utk rakyat melalui internet..sebarkan maklumat2 dr mulut kemulut hingga dari atas bukit sampaila kat rumah panjang kaum iban disana...pastikan kemenangan PR utk PRK yang dok mai xlama lagi..

No comments:

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!
"Saya memerlukan sokongan 1.2 juta penjawat awam. Sekiranya anda mahu dibayar gaji yang lebih baik di masa depan, saya perlu mengukuhkan asas perolehan kerajaan kerana kalau tidak, dari mana saya akan dapat wang untuk membayar penjawat awam?"- petikan kenyataan Najib Razak yang mengaku tiada idea lain utk nak bayar gari penjawat awam melainkan kenakan cukai kepada semua rakyat..Pada masa yang sama Kerajaan BN mahu mengurangkan cukai syarikat/cukai koparat..Pada 1988 cukai koparat adalah 40%..tetapikini telah dikurangkan kepada 25%..

Tapak-Tapak di Apadianie sejak 24 Mac 2009