Sunday, March 29, 2009

"Ayah" di belakang Anwar..

Dr sumber dalaman org 3 Line, DSAI kini dibantu oleh "Ayah" sepanjang kempen PRK B.Selambau.diberitakan juga 100 org ahli2 3Line menjadi pengawal peribadi DSAI sepanjnag kempen PRK ini.


Dr sumber2 ini juga diberitakan Kerajaan PAS Negeri Kedah dipercayai akan menggunakan khidmat risikan dan kawalan dr org2 3Line.Langkah ni diambil atas sebab telah berlakunya serangan ke atas Bangunan MCA di Sungai Petani baru2 nie yg turut dikaitkan dengan penyokong2 dan juga ahli2 PKR.


Mengikut sumber 3 line..permit perasmian bangunanPKR dibatalkan disaat akhir adalah atas arahan dr najib.demikian juga serangan ke atas bangunan MCA dr arahan yg sama.ini disebabkan ahli2 PKR telah melihat beberapa anak muda berketurunan cina merosakan bangunan tersebut.lalu ahli2 PKR berjaya menangkap seorang dr mereka dan di bawa ke balai polis.dr siasatan ke atas pemuda berketurunan cina tersebut maka bocorlah segala rahsia.


DSAI kini berada di Gurun di rumah seorang "Ayah"sepanjang kempen PRK B.Selambau.

usin kata;
Kerajaan Pakatan Rakyat susah nak goyang kerana dibelakang mereka ahli2 3Line yg tulen akan membantu dr semua segi.

1 comment:

anakkedah007 said...

sapa nak kena pelakong dgn anak murid cigu majid try la sentuh tgk dsai tuuu...

tak mkn penampaq si jebat tuu...bengong sebulan

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!
"Saya memerlukan sokongan 1.2 juta penjawat awam. Sekiranya anda mahu dibayar gaji yang lebih baik di masa depan, saya perlu mengukuhkan asas perolehan kerajaan kerana kalau tidak, dari mana saya akan dapat wang untuk membayar penjawat awam?"- petikan kenyataan Najib Razak yang mengaku tiada idea lain utk nak bayar gari penjawat awam melainkan kenakan cukai kepada semua rakyat..Pada masa yang sama Kerajaan BN mahu mengurangkan cukai syarikat/cukai koparat..Pada 1988 cukai koparat adalah 40%..tetapikini telah dikurangkan kepada 25%..

Tapak-Tapak di Apadianie sejak 24 Mac 2009