Saturday, October 2, 2010

Rayuan Dan Harapan di GALAS

"Ku Li....takusah diGALAS lagi beban UBN tue.."

usinkata; ....Rabu yg lalu kat wall Facebook usinwafer..aku tercatat satu lagi pengharapan buat Ku Li yg sedang beRdepan dengan "GALAS"...

Ayat yg aku tulis tue lebih kurang mcm ni la..

" dah lama dah dok berdoa agar Ku Li umum keluar UMNO dn sertai PKR sekaligus join group PR..adakah GALAS menjadi pentasnya.???..aku sentiasa menanti agar Ku Li sekali lagi menongkah arus deras ini.."

Bila tengok berita TV3..perghh..mcm ya ya ya ja Ku Li confirm akan mengGALAS beban yg cuba dipikulnya utk memenangkan UBN..

Bila buka internet..huhuhuhu..suma org dh taw cita sebenar....minggu depan baru Ku Li nk confirmkan dia nak GALAS ka dak beban UBN tue..keisan UBN dn Muhyidin..

Seperti mana ayat diatas..aku sentiasa berterusan berdoa agar Ku Li sekali lagi menongkah arus seperti mana suatu ketika dulu sehingga mewujudkan APU bersama PAS..

Samada ada pihak nk singkirkan Ku Li dari UMNO secara halus atau tidak...tindakan itu bukanlah satu tindakan bijak dn yg baik untuk kesihatan UBN..

Ku Li ni ibarat ..."ular".. walaupun merempit dicelah-celah akar..bisanya xakan hilang punya..."

Kalau UMNO tendang dia secara taici di GALAS..confirm yg untungnya PR terutama PAS...sejarahnya sudah ada.dn dh tertulis pon sebagai sejarah politik Malaysia...

Harap Ku Li pada kali ini..pada saat ini..akan melepaskan beban yg diGALASnya selama ini...beban tue dh makin memberat dan membusukan..

Marilah mengGALAS Harapan Baru untk Malaysia bersama PR..

Rakyat akan bersamamu kembali "menongkah arus deras" yg kedua ini..

No comments:

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!
"Saya memerlukan sokongan 1.2 juta penjawat awam. Sekiranya anda mahu dibayar gaji yang lebih baik di masa depan, saya perlu mengukuhkan asas perolehan kerajaan kerana kalau tidak, dari mana saya akan dapat wang untuk membayar penjawat awam?"- petikan kenyataan Najib Razak yang mengaku tiada idea lain utk nak bayar gari penjawat awam melainkan kenakan cukai kepada semua rakyat..Pada masa yang sama Kerajaan BN mahu mengurangkan cukai syarikat/cukai koparat..Pada 1988 cukai koparat adalah 40%..tetapikini telah dikurangkan kepada 25%..

Tapak-Tapak di Apadianie sejak 24 Mac 2009