Monday, June 7, 2010

Drama King: Terbitkan Sinetron Terbaru.."Konsensus Bebas Pengkhainat Rakyat""

Sesi Pelancaran Sinetron terbaru "Konsensus Bebas Pengkhianta Rakyat"  arahan Zahrian..skrip oleh Zulkifli Nordin..Camera-man Mohsin..penyunting Wee Choo Keong..tukang beli nasi bungkus Tan Tee Beng...sekor lagi pengarah diluar tabir..Ibrahim Ali...
dan teraju utama Najib Razak..dan seterusnya modal dari Bik Mama..

Naik cair taik telinga aku dengar perkataan "kuasa ketiga dalam parlimen"..apa menatang "konsensus bebas" tue....sarang baru buat sang katak yg berbau bangkai ka...atau topeng lakonan utk mencari glamor yg dpt menandingi artis Akademi Fantasia..

Tuan Sayuti kata bangkai-bangkai ini xlebih sedang bergerak utk menandingi sayap baru PAS iaitu Himpunan Penyokong Pas dengan meresapi semangat 1Malaysia utk mewujudkan sayap kiri BN..dan hanya melalak didalam Parlimen saja..diluar..mcm bangkai hanyut di dlm longkang saja..

Hati sedikit terasa sesuatu..apasal Ketua Katak@Bangkai xwujudkn diri semasa Konsensus Bebas sedang dipublishkan...dia xsetujukah..atau jual mahal...atau xmau geng-geng katak yg baru ini menandingi kepopularan yg sedang dimilikinya apatahlagi PERKASA yg sedang panas bak goreng pisang laris dimata UMNO dan pemimpinya..

Inilah drama-drama King yg sedang berdrama dimata rakyat...bagi bangkai-bangkai itu..Parlimen yg mulia itu sama atau lebih kurang dengan PAWAGAM @ Panggung ..dan wartawan berita itu dilayanya mcm wartawan media hiburan..lihatlah bila tayangan pertama di dramakan di Parlimen oleh bangkai-bangkai terpilih ini..buat gosip dan spekulasi..kan lebih kurang sama saja perangainya dengan segelintir artis2 yg berlakon xpandai tetapi popular dengan cerita pribadi dan gosip-gosip..

Realitinya..tubuh la menantang apa pon oleh Bangkai Katak Bebas di Parlimen..buatlah apa pon jua tindakan..xakan ada apa-apa hasil..baik tubuh saja NGO Bebas diluar...berdiri sama gagah dengan PERKASA kalau berani..ada bran ka...

No comments:

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!
"Saya memerlukan sokongan 1.2 juta penjawat awam. Sekiranya anda mahu dibayar gaji yang lebih baik di masa depan, saya perlu mengukuhkan asas perolehan kerajaan kerana kalau tidak, dari mana saya akan dapat wang untuk membayar penjawat awam?"- petikan kenyataan Najib Razak yang mengaku tiada idea lain utk nak bayar gari penjawat awam melainkan kenakan cukai kepada semua rakyat..Pada masa yang sama Kerajaan BN mahu mengurangkan cukai syarikat/cukai koparat..Pada 1988 cukai koparat adalah 40%..tetapikini telah dikurangkan kepada 25%..

Tapak-Tapak di Apadianie sejak 24 Mac 2009