Tuesday, May 11, 2010

Gerham busuk dan berulat PKR Perak sudah tercabut..leganya...

Nama gua...Gmuda..tapi gua dah tua..dh 51 tahun..dah lama gua tunggu..akhirnya gua "bebas"..rasanya nk masuk parti 64tahun la..boleh kot noo..depa pon dah tua..tapi gua tetap muda sebab nama gua Gmuda..hhuhu..bila la depa nk pinang gua nie...

Fauzi Muda yg sudah tua itu akhirnya menjelma menjadi katak jua...
Sekian lama menanti rasanya ahli-ahli PKR Perak bila la berudu tua ini nk menjadi katak..
Akhirnya dengan satu ciuman dari PKR pusat yg mengirimkan kpdnya sepucuk surat yg menggantung statusnya sebagai pewakilan pada kongres parti pada akhir bulan ini..maka menjelmalah Pauzi menjadi katak..
Dengan surat itu sudah jelas PKR membuat keputusan tidak mahukan lagi Pauzi ini..dan cerita-ceriti siapa Pauzi sebenarnya sudah terpampar diskrin tv didalam ibu pejabat PKR Pusat..putih ka hitam ka dia nie..
Untuk pada sesiapa yg sudah mengetahui bagaimana cerita bersiri Pauzi ini sebelum bertukar menjadi katak..rasa mereka langsung tidak terkejut..
Pelayar-pelayar PerakExspress ..lagi la buat xtaw saja dengan pengumuman Pauzi ini...mereka lebih tahu siapa Pauzi ini..
Namun agak menghairankan sedikit apabila Pauzi tidak menyerang pribadi Ketua Umumnya..selalunya katak-katak lain akan mengambil kesempatan ini utk menyerang Anwar dan memuji Najib..
Pauzi ini lain sedikit merepeknya..dia hanya menyerang PKR Perak...
Agaknya tiada imbuhan atau harapan yg diberikan kepadanya utk menjelma menjadi katak kot...
Kesian...lain kali kena jujur..ikhlas..perjuangan bukan utk nk kembungkan poket...utk kesenagan pribadi..
Elokla tue kawan dengan Mohsin..dua-dua dh kena kencing..pastue meraban kesana sini..
Akhirnya tercabut juga gigi garham yg sudah busuk, dan berulat didalam mulut PKR Perak..
Tahniah kerana melompat keluar....

3 comments:

arus perjuangan said...

Teman dak lama menyampah kat dia ni elok pun keluar lega hati perut teman hahahaha

Anonymous said...

Tak habis2 Pkr dgn katak-kataknya. Dah macam Bank Katak pulak. Yelah bos dia pun katak jugak. Tukar je nama pada Parti Katak Rakyat.

usinwafer said...

sesiapa pun mengikuti politk perak mmg kenal sangat dgn mamat nie..aku yg kat kedah pon dh lama meluat..lega rasanya...bila dia dh berambus

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!
"Saya memerlukan sokongan 1.2 juta penjawat awam. Sekiranya anda mahu dibayar gaji yang lebih baik di masa depan, saya perlu mengukuhkan asas perolehan kerajaan kerana kalau tidak, dari mana saya akan dapat wang untuk membayar penjawat awam?"- petikan kenyataan Najib Razak yang mengaku tiada idea lain utk nak bayar gari penjawat awam melainkan kenakan cukai kepada semua rakyat..Pada masa yang sama Kerajaan BN mahu mengurangkan cukai syarikat/cukai koparat..Pada 1988 cukai koparat adalah 40%..tetapikini telah dikurangkan kepada 25%..

Tapak-Tapak di Apadianie sejak 24 Mac 2009