Monday, May 10, 2010

Saifool ; Esok ada lagi..Jumpa Karpal Lagi..Jangn cuba nak lari..

Ketua Umum Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim berkata beliau bersyukur ekoran Mohd Saiful Bukhari Azlan mengaku bertemu Datuk Seri Najib sebelum membuat laporan polis.

"Hari ini saya bersyukur kerana kita dapat sahkan penglibatan Najib yang diakui Saiful bertemu beliau empat hari sebelum laporan polis dibuat," katanya di luar mahkamah hari ini.

Dalam perbicaraan kes liwat ll Anwar hari ini, Saiful berkata dia berjumpa Perdana Menteri pada 24 Jun 2008 di kediaman Najib di Jalan Duta untuk mengadu masalahnya.

Saiful juga memberitahu dia kemudiannya berjumpa ASP Rodhwan di Hotel Mulia pada malam 24 Jun.

"Pegawai kanan polis panggil di satu hotel terkemuka untuk adakan perbincangan sebelum laporan dibuat.

"Itu yang Karpal tekankan penglibatan dan konspirasi melibatkan Najib," katanya.

-petikan Harakahdaily


usinkata;..xsampai 24jam pon disoaljawab..sudah pecah segala tembelang periuk belanga..mereka fikir mereka hebat dan dasat..sekali baru 45 minit disoal sudah lari teks kacau bilau skrip..

Sikit saja nk kasi bisik...ini baru peguam dunia yg buat soal jawab...bayangkan disaat waktu bagaikan berhenti..datang dua lembaga dan membuat sesi temuramah paling tidak wajib dijawab...

So..perasaan anda wahai saifool semasa disoaljawab oleh Karpal rasa tentu 45 minit yg berlalu itu bagaikan 45jam...bayangkan anda bakal disoaljawab di padang segala padang...1saat bagaikan 1000 tahun...

Esok yg bakal menjelang..harap anda dapat bertahan..jangan cuba-cuba nk jadi "gila" jika sekali lagi teks dan skrip yg anda karang sudah menjadi najis penuh dimulut..

Jangan cuba-cuba berlakon nk pengsan..atau cuba-cuba nk wayang diserang sakit jantung...semuanya sudah tidak dapat menolong anda...kecualilah kalau anda call BikMama..mana tau puaka dia boleh tolong perbetulkan skrip kau..

No comments:

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!
"Saya memerlukan sokongan 1.2 juta penjawat awam. Sekiranya anda mahu dibayar gaji yang lebih baik di masa depan, saya perlu mengukuhkan asas perolehan kerajaan kerana kalau tidak, dari mana saya akan dapat wang untuk membayar penjawat awam?"- petikan kenyataan Najib Razak yang mengaku tiada idea lain utk nak bayar gari penjawat awam melainkan kenakan cukai kepada semua rakyat..Pada masa yang sama Kerajaan BN mahu mengurangkan cukai syarikat/cukai koparat..Pada 1988 cukai koparat adalah 40%..tetapikini telah dikurangkan kepada 25%..

Tapak-Tapak di Apadianie sejak 24 Mac 2009