Friday, May 21, 2010

GST (Geng Songkok Tinggi) nak jahanamkan pula MIC setelah hancurkan MCA


Hulu Selangor: Tg Adnan nafi dakwaan Samy Mugilan ‘khianati’ BN



KUALA LUMPUR, 21Mei — Setiausaha Agung Barisan Nasional (BN) menafikan Timbalan Ketua Pemuda MIC V. Mugilan yang dipecat serta-merta oleh partinya semalam telah bertindak bertentangan dengan kepentingan perikatan itu di Hulu Selangor, bulan lalu.


usinkata;..huhuhu.."Rumah dah siap..tapi pahat dok bunyi lagi"...Menang dah menang..ada lagi yg xpuas hati..
MIC dh menang pon tapi Samy mcm xpuas hati..dok geram kat Mugilan...apahal nie..
Malasnya aku nk masuk campur..bukan apa..MIC nie dh tahap ICU..xda harapan lagi nk idup..
Samy nk blah ka..xmau blah ka..nak jadi 'dewa" MIC sampai bila-bila ka..ada aku kisah..
Huhuhu..sapa untung sapa rugi suma org dh tau..Kamalnathan dh jd AP..gaji pon besor..Pala pon dah jadi Senator..gaji pon besor...so..Mugilan apa dapat...jangan mu gila pangkat sudah..


Apa yg membuatkan jari jemari aku dok gatai nk menggaru keyboard nie hanyalah kerana seorang mamat bernama Tg Adnan..(...depa kata mana punya Tg dia dapat daaa..)
Mamat Tg ni dr kaum kerabat GST..( TT kata Geng Songkok Tinggi)..yg sedang bergomol sekarang ni geng MIC..sama-sama India..
Yang si Melayu GST nie apasal sebok2 nk masuk cmpur..


Aku rasa kalau Tg nie xmasuk campur agaknya sapa pon masih ragu-ragu benarkah Mugilan ini "barua UMNO" didalam MIC..sekarang sudah jelas segalanya..mmg "barua pon"..sbb tue la Samy hangin satu badan..


Pandai x GST ni..baling batu sembunyi tangan..MCA dh kena  dan kali MIC plak sudah kena..
Isu PKFZ sapa punya "batu" kalau bukan GST yang punya..sekali sudah hancur-hancus..sampai ketua pon pun dh punya moral yg rendah..
Sekarang kita tgk..mcm mana Mugilan yg menjadi "batu" buat GST nk hancur-kecaikan MIC..
Xsempat masyarakat India nak tamatkan riwayat MIC dlm PRU13 nanti..org dalam sendiri akan putuskan talian hayatnya dengan bantuan UMNO...


Bijak.....bijak.....si mamat bernama Najib ketua GST...MCA dh jd "kerbau" GST dengan terlantiknya Ketua MCA yg baru..senang ditarik hidungnya ke sana sini..
Kini MIC bakal pula dijadikan "lembu GST"..sesudah Samy blah sudah tentu yg naik jadi ketua MIC yg baru mestilah tergolong dari golongan barua UMNO ..xpercaya tengoklah nanti...


Kesian kat parti komponen BN...semuanya nk kena jadi barua UMNO utk kekalkan kuasa...
So..buat semua parti komponen BN..renunglah kata-kata TGNA..kata-kata ini bukan utk org islam saja..ia juga bole digunapakai oleh sesiapa saja...Islam utk Semua..


"Islam mengajar supaya kita bekerjasama dengan pihak lawan, jika kedudukan kita sama kuat barulah kerjasama itu mencapai matlamat, kalau tidak kita mudah ditindas,"-TGNA



No comments:

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!
"Saya memerlukan sokongan 1.2 juta penjawat awam. Sekiranya anda mahu dibayar gaji yang lebih baik di masa depan, saya perlu mengukuhkan asas perolehan kerajaan kerana kalau tidak, dari mana saya akan dapat wang untuk membayar penjawat awam?"- petikan kenyataan Najib Razak yang mengaku tiada idea lain utk nak bayar gari penjawat awam melainkan kenakan cukai kepada semua rakyat..Pada masa yang sama Kerajaan BN mahu mengurangkan cukai syarikat/cukai koparat..Pada 1988 cukai koparat adalah 40%..tetapikini telah dikurangkan kepada 25%..

Tapak-Tapak di Apadianie sejak 24 Mac 2009