Monday, April 5, 2010

Langkah Pertama "deletekan" APCO

"tak payah teruk-teruk pikir..copy-paste je dari Israel..macam tak biasa.."


APCO: PAS serah memo, mahu Majlis Raja-raja campur tangan


KUALA LUMPUR, 5 April — Ahli-ahli Parlimen PAS akan menyerahkan memorandum kepada Majlis Raja-raja Melayu bagi meminta agar campur tangan memastikan kerajaan tidak lagi bergantung pada khidmat APCO Worldwide, yang didakwa memberi nasihat kepada Perdana Menteri berhubung 1 Malaysia.

Syarikat itu juga didakwa turut memberikan nasihat kepada kerajaan Israel pimpinan Ehud Barak pada 1999 berhubung slogan One Israel.

Memorandum akan diserahkan di Istana Negara kira-kira 12.30 tengah hari ini.(5/4/10) - MalaysianInsider

usinkata;..Hati ini amat memuji sekali tidakan Ahli Parlimen PAS ini..Walaupun Najib masih membisu utk menjelaskan siapa ACPO ?...
Dan Najib hanya melepaskan batuk ditangga dengan sekali lagi menegaskan bahawa konsep 1Malaysia itu bukan dari APCO tetapi dari beliau dan kumpulan pemikir beliau...
Agaknya siapa kumpulan pemikir yg beliau ada..siapa?..Rosmah?..Sialfool..?..Datuk Jraba-Jubur..?
Muhyidin pon dah malas nk berfikir bersama Najib..ini suma sebab siapa..?..Rosmah..? Altantunya..?.Kapal Selam..?..Razak Baginda..?..Ziana Zain..?
Jika memo ini tidak berjaya utk memaksa Najib jelaskan siapa APCO..maka bersiap sedialah "Bersih" untuk gerakan kerja membersihkan "sampah sarap" yg bertebaran dijalanraya..

No comments:

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!
"Saya memerlukan sokongan 1.2 juta penjawat awam. Sekiranya anda mahu dibayar gaji yang lebih baik di masa depan, saya perlu mengukuhkan asas perolehan kerajaan kerana kalau tidak, dari mana saya akan dapat wang untuk membayar penjawat awam?"- petikan kenyataan Najib Razak yang mengaku tiada idea lain utk nak bayar gari penjawat awam melainkan kenakan cukai kepada semua rakyat..Pada masa yang sama Kerajaan BN mahu mengurangkan cukai syarikat/cukai koparat..Pada 1988 cukai koparat adalah 40%..tetapikini telah dikurangkan kepada 25%..

Tapak-Tapak di Apadianie sejak 24 Mac 2009