Friday, April 23, 2010

Seekor "Pengundi Hantu" sesat di Hulu Selangor

 Rasanya bukan seekor saja yg sesat..banyak lagi kot..try check lagi...usaha anda membongkar pengundi hantu ini..amat-amat dialukan..

usinkata; Huhuhuhu..kalau siapa yg baca laporan Malaysiakini kalau xgelak mmg xda perasaan laaa...
Huhuhu..malas nak ulas...bila nk buka mulut saja..dah nk gelak..buka mulut nak gelak..huhuhuhu..

Kamalanathan pengundi hantu?
petikan dari Malaysiakini...

Mesej twitter itu berbunyi: “Mengemparkan! Dr Xavier baru mendedahkan bahawa Kamalanathan adalah Pengundi Hantu di P62 Sungai Siput. Semak sendiri 651018-10-XXXX".

Malaysiakini menjalankan semakan melalui laman Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) dengan nombor yang dibekalkan dan mendapati Mykad itu milik seseorang yang bernama P Kamalanathan, yang merupakan pengundi di parlimen Sungai Siput dan juga dewan undangan negeri, Jelong.

Menurut data SPR alamat Kamalanathan adalah di Heawood Garden, dan dia mengundi di Simpang Tiga.
Xavier kemudiannya memberitahu Malaysiakini bahawa Kamalanathan tinggal di Rawang,dan alamat di MyKadnya tertera alamat di Rawang itu.

Beliau sekarang adalah calon BN bagi pilihan raya kecil Hulu Selangor.

2 comments:

Anonymous said...

kalau nk bg,bg le lengkap,BAHLUL NO IC DIA 651018106495

bizzgirlz said...

oh ye ke??? nampak macam baguih ja hindu tu

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!
"Saya memerlukan sokongan 1.2 juta penjawat awam. Sekiranya anda mahu dibayar gaji yang lebih baik di masa depan, saya perlu mengukuhkan asas perolehan kerajaan kerana kalau tidak, dari mana saya akan dapat wang untuk membayar penjawat awam?"- petikan kenyataan Najib Razak yang mengaku tiada idea lain utk nak bayar gari penjawat awam melainkan kenakan cukai kepada semua rakyat..Pada masa yang sama Kerajaan BN mahu mengurangkan cukai syarikat/cukai koparat..Pada 1988 cukai koparat adalah 40%..tetapikini telah dikurangkan kepada 25%..

Tapak-Tapak di Apadianie sejak 24 Mac 2009