Wednesday, March 24, 2010

"Drama King" oleh "Katak King"



"Manala gua ada saham dlm syarikat judi..guakan pembela Melayu pejuang Islam...hidup Perkosa...aik..sori silap..hidup Perkasa.."

Bila "Katak King" nk junjung al-quran huhuhu..gelak sampai berdiri bulu ketiak..nak bersumpah pulak...huhuhu ...ikut Najib dan Saifool bersumpah..huhuhuh....dari geram didalam SMS..dilanjukan lagi di dalam Parlimen..

Hati ini merasakan Katak King nk buat Drama King yg barulah..maybe nk bersumpah kat dalam masjid Putrajaya ..baru gempak sikit..baru bersih imej "Perkosa" dimata Melayu..

Marah bebenor Katak King ini..sampai nk saman menyaman...huhuhu..apabila beliau mendakwa beliau difitnah oleh YB Machang didalam Parlimen dimana beliau memiliki saham yg dimiliki oleh syarikat judi..

Sekali lagi dia dimalukan hari ini apabila YB Machang menyuruh beliau merujuk hansard parlimen..

YB Machang kata..beliau semalam mendedahkan Ibrahim memiliki saham dalam syarikat Ascot Sports yang dimiliki oleh tauke judi dan bukan memiliki saham dalam syarikat judi.

"Dia ada beza, memiliki saham dalam syarikat judi dengan memiliki saham dalam syarikat yang dimiliki tauke judi.

"Baca hansard parlimen sebab saya punya teks ucapan very guided,"

So..senang sahaja nk baca sifir yg dilakukan oleh Katak King ini...

Rasanya sudah jelas didalam al-Quran...ada ayat dimana ia berbunyi begini.

"Janganlah kamu membuka aib seseorang...nanti Allah aku bukakan aib kamu..lebih dasyat dari apa yg kamu lakukan"

Buat Katak King..cukuplah tue..insaflah..kembali ke pangkal jalan..umur pun dah xberapa panjang..

Hairan betul la dengan Katak King ini..apalah yg dia jaki,sakit hati,benci kepada Anwar..padahal Anwar tidak pernah menyakitinya...manusia-manusia..katak ohhh katak..macam-macam ada...

Maka dengan kenyataan YB Machang itu..tamatlah Drama King yg xberapa nk menjadi buat Katak King...so..jawablah..betul atau tidak kamu ada saham didalam syarikat yg dimiliki oleh tauke judi....

Lu jawab..dan lu pahamkan sendiri la..telan jawapa lu tue..ada gua kisah lu ada saham judi atau tidak..ada gua kisah lu nk sumpah kat mana..nak sumpah dalam bahasa apa..nak junjungka ka peluk ka .ada gua kisah..

Apa yg gua kisah..lu dan lu punya "Perkosa"..memang ada hati nak "perkosa" perpaduan masyarakat Malaysia..itu saja..titik.

No comments:

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!
"Saya memerlukan sokongan 1.2 juta penjawat awam. Sekiranya anda mahu dibayar gaji yang lebih baik di masa depan, saya perlu mengukuhkan asas perolehan kerajaan kerana kalau tidak, dari mana saya akan dapat wang untuk membayar penjawat awam?"- petikan kenyataan Najib Razak yang mengaku tiada idea lain utk nak bayar gari penjawat awam melainkan kenakan cukai kepada semua rakyat..Pada masa yang sama Kerajaan BN mahu mengurangkan cukai syarikat/cukai koparat..Pada 1988 cukai koparat adalah 40%..tetapikini telah dikurangkan kepada 25%..

Tapak-Tapak di Apadianie sejak 24 Mac 2009