Saturday, March 20, 2010

GRO Kerajaan UBN dan Penasihat 20% Mah-Jib

Penasihat 20% ini masih relevan rupanya..tak percaya tanya Mah-JIb..

“Kita boleh melihat dari sumber melalui pengkaji mengenai hakikat kebenaran ini. Walaupun APCO ada membuat penafian demi kepentingannya tetapi penafian seseorang itu tidak semestinya menggambarkan hakikat.

“Banyak orang menafikan sesuatu tetapi mengelak untuk memberikan keselesaan kepada diri dia dan orang lain,”

- Pengerusi Sekretariat Himpunan Ulama Asia Tenggara, Abdul Ghani Samsuddin turut kesal kerana kerajaan Umno Barisan Nasional (BN) tidak mengkaji latar belakang APCO Worldwide sebelum melantiknya sebagai penasihat kerajaan.

usinkata ;..Kasihan benar kepada ulama-ulama yg ada sekarang ini..Umarak yg menerajui negara 1Malaysia ini bagaikan sudah jauh panggang dari api..

Sudah ulama bertaraf dunia seperti Syeikh Yusuf Al-Qardhawi pon mereka buat "derk" saja..inikan pula ulama bertaraf asia tenggara..huh !!..rasa macam tengok bola la pulak..daripada layan Piala Asia..baik layan Piala Dunia..apa kelas taraf Asia jika nak dibandingkan dengan taraf Dunia..

Untuk itu..bagaikan sudah diduga umarak 1Malaysia akan "boo" layan dengan pandangan Pengerusi Sekretariat Himpunan Ulama Asia Tenggara.. (xcaya tengokla nanti)

Umarak 1Malaysia yg ada sekarang ini semuanya sudah buta tuli..ini semua kerja Cik Ros Rambut Keras la...agaknya dia la yg mencadangkan APCO ini buat Najib..Najib ini pulak spesis remote control...tetttt..terus dibawanya ke Kabinet utk dimesyuaratkan...

Para Menteri Kabinet ni plak lebih kurang 2X5 dengan remote control...baik booss !!! baguih sungguh idea dari kepala hotak boss tue !!..bukan nak dikaji kesan baik dan buruknya APCO tue...terus dipersetujinya akan cadangan asal Cik Ros Rambut Keras..dan digazetkan utk dibayar Rm2o Juta sebagai GRO Kerajaan Malaysia sekaligus merangkap Penasihat 20% Najib...

No comments:

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!
"Saya memerlukan sokongan 1.2 juta penjawat awam. Sekiranya anda mahu dibayar gaji yang lebih baik di masa depan, saya perlu mengukuhkan asas perolehan kerajaan kerana kalau tidak, dari mana saya akan dapat wang untuk membayar penjawat awam?"- petikan kenyataan Najib Razak yang mengaku tiada idea lain utk nak bayar gari penjawat awam melainkan kenakan cukai kepada semua rakyat..Pada masa yang sama Kerajaan BN mahu mengurangkan cukai syarikat/cukai koparat..Pada 1988 cukai koparat adalah 40%..tetapikini telah dikurangkan kepada 25%..

Tapak-Tapak di Apadianie sejak 24 Mac 2009