Sunday, January 10, 2010

Hey Hey Hey aku tak percaya UMNO..


Ini penyanyi yg nyanyi lagu "aku tak percaya cinta"..dia xlayan politik2 nie beb huhuhu

Hey hey hey hey
Aku tak percaya najib
Aku tak percaya rosmah
Aku tak percaya U M N O

usinkata; Baca rangkap pantun sumpah diatas seperti gaya nyanyian Liyana Jasmin."Aku Tak Percaya Cinta"..huhuhu

Kenapa aku nyanyikan dipagi hari minggu nie (Ahad)..sebab nie la..(bawah):-

Jangan tuduh sesiapa
Oleh Wan Noor Hayati Wan Alias
pengarang@utusan.com.my

KUALA LUMPUR 9 Jan. - Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein mengingatkan orang ramai supaya tidak menuduh mana-mana pihak termasuk kerajaan terlibat dalam insiden tiga buah gereja dilempar bom petrol di Lembah Klang, semalam.

Menurut beliau, tindakan menuduh kerajaan Barisan Nasional (BN), UMNO dan Perdana Menteri terlibat dalam insiden itu adalah tidak berasas.

So..mestikah harus mempercayainya bahawa UMNO/BN/Najib tidak terlibat..

Hey hey UMNO tak telibatla..
huhuhu..betoi ka..ada sapa-sapa percaya cakap peminat No1 Anuar Zain ini..huhuhu..

Hey hey hey aku xpercaya Umno...



1 comment:

Anonymous said...

siasat sape yg buat bukannya kuar kenyataan.bosan la gua dgr.

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!
"Saya memerlukan sokongan 1.2 juta penjawat awam. Sekiranya anda mahu dibayar gaji yang lebih baik di masa depan, saya perlu mengukuhkan asas perolehan kerajaan kerana kalau tidak, dari mana saya akan dapat wang untuk membayar penjawat awam?"- petikan kenyataan Najib Razak yang mengaku tiada idea lain utk nak bayar gari penjawat awam melainkan kenakan cukai kepada semua rakyat..Pada masa yang sama Kerajaan BN mahu mengurangkan cukai syarikat/cukai koparat..Pada 1988 cukai koparat adalah 40%..tetapikini telah dikurangkan kepada 25%..

Tapak-Tapak di Apadianie sejak 24 Mac 2009