Sunday, January 3, 2010

Zambry Kadiaq : Putih ka Hitam.rasa-rasa..??


huhuhu..sembang saja la lu Zambry Kadiaq..kasi wirit saman la..huhuhu..baru tau ada teloq ka dak..huhuhu..lawak2..

MB Perak akan saman Suara Keadilan RM100 juta - Berita Hairan 03Jan10

IPOH: Menteri Besar Perak, Datuk Seri Dr Zambry Abdul Kadir akan menyaman akhbar Suara Keadilan sebanyak RM100 juta berhubung artikel yang disifatkan beliau sebagai fitnah keterlaluan.
"Akhbar ini membuat pembohongan besar apabila melaporkan saya ditahan di Lapangan Terbang San Francisco di Amerika Syarikat, disiasat, disyaki pengganas dan kemudiannya dihantar pulang ke Malaysia...laporan terbabit tidak benar sama sekali dan ia jelas fitnah semata-mata," katanya.

usinkata;Adun Pangkor ini semakin "telekat dan tersekat"...siapa yg layak dipercayai..mamat nie kah?..sembang saja pandai la..
Kalau betul dia nie rasa dia difitnah..jangan cakap saja..sertakan sekali wirit saman..baru la org percaya yg dia nie benar2 "putih"..putih ??..huhuhu..iye la tue..
Tapi cepat la sikit kirimkan wirit saman tue..bukan apa..kami nak tayang pula cita dari San Francisco...rasanya cctv kot..tak pon kenyataan bertulis dari sana..
Kalau betoi ada cctv dan kenyataan bertulis dari San Francisco..baru la kita tau..sapa orang putih sapa orang hitam..huhuhu..rasanya xperlu apa pun..sapa pon dh tau mana hitam mana putih..huhuhu
Atas kemungkinan takut akan ada sambungan dari San Francisco maka Adun Pangkor hanya dapat sembang dan bincang ngan peguam dia saja la...entah sembang atau tidak sapa pon tak tau..entah-entah sembang sorang2..
Sebab tue la wirit saman belum dikeluarkan lagi..dia pon takut atas kemungkinan itu..nanti tak pasai-pasai kena saman balik..huuhuhu..
So..utk cik Adun Pangkor..kasi wirit saman la kalau bran..setakat sembang buat apa..


Hoiii !!!! INGAT TAU !!!

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!
"Saya memerlukan sokongan 1.2 juta penjawat awam. Sekiranya anda mahu dibayar gaji yang lebih baik di masa depan, saya perlu mengukuhkan asas perolehan kerajaan kerana kalau tidak, dari mana saya akan dapat wang untuk membayar penjawat awam?"- petikan kenyataan Najib Razak yang mengaku tiada idea lain utk nak bayar gari penjawat awam melainkan kenakan cukai kepada semua rakyat..Pada masa yang sama Kerajaan BN mahu mengurangkan cukai syarikat/cukai koparat..Pada 1988 cukai koparat adalah 40%..tetapikini telah dikurangkan kepada 25%..

Tapak-Tapak di Apadianie sejak 24 Mac 2009