Saturday, January 16, 2010

"Perpaduan Pertahanan" La Pulak..


Sory Mr..open interview just for Malaysian Only..wrong number la you.!!!

Kenyataan Zahid Hamid sejak dua menjak ni something wrong somewhere ja..semua ada double meaning mengikut firasat dari kotak hati ini..
Tengoklah kenyataan beliau yg terbaru ini selepas beliau mencetuskan kontroversi pasal "Sarjan cilok enjin jet"..Tidakah beliau rasa bimbang dengan pendedahan berani yg mempunyai double meaning seperti ingin mengheret Najib ke lembah kehancuran bersama-sama "1Malaysianya"
Nanti najib "angry" baru tau..tak pasal-pasal jadi "mangsa" utk projek "Perpaduan Islam"..jangan lupa mereka itu sedang plan nak "cilok "kambing hitam..jangan kau dimangsakan sudahlah..

Kini kenyataan terbarunya yg meminta "Pembangkang" khususnya PR turut sama mempromosikan atau berkempen menarik minat sokongan masyarakat bukan Melayu menyertai ATM..

Adakah Zahid sudah mengakui bahawa PR mempunyai sokongan majoriti dari masyarakat bukan Melayu..?

Apakah ketidakyakinan Zahid kepada Biro Penerangan UMNO utk menjadi barisan hadapan kempen ini..jika UMNO benar-benar ingin menjadi "juara rakyat" Malaysia dan bukannya juara rakyat Melayu..?

Adakah Utusan Malaysia,Berita Harian dan TV3 sudah tidak mendapat meyakinkan Zahid utk turut serta bersama beliau mempromosikan kempen terbarunya ini..?

Adakah gagasan 1Malaysia belum cukup utk menarik minat bukan melayu menyertai ATM sehingga sanggup juga mempelawa PAS for ALL, utk turut serta..jangan ada agenda "Perpaduan Pertahanan" pula selepas kegagalan Perpaduan Melayu dan Perpaduan Islam..

Ternyata ada "niat" tersendiri yg hanya diketahui oleh Zahid sendiri kenapa dan mengapa beliau sanggup untuk mempelawa pembangkang menyertai kempen ini..rasa nk berhijrah ke..?

Zahid mahu pembangkang galak bukan Melayu sertai ATM- bernama

BAGAN DATOH, Jan 15 — Kempen besar-besaran untuk menggalakkan orang bukan Melayu menyertai pasukan Angkatan Tentera Malaysia (ATM) akan bermula bulan depan di seluruh negara.

Sehubungan itu Menteri Pertahanan Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi turut menyeru semua parti politik termasuk pembangkang untuk bersama-sama memainkan peranan menggalakkan lebih ramai bukan Melayu menyertai pasukan keselamatan itu serta menterjemahkan konsep 1Malaysia.

No comments:

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!
"Saya memerlukan sokongan 1.2 juta penjawat awam. Sekiranya anda mahu dibayar gaji yang lebih baik di masa depan, saya perlu mengukuhkan asas perolehan kerajaan kerana kalau tidak, dari mana saya akan dapat wang untuk membayar penjawat awam?"- petikan kenyataan Najib Razak yang mengaku tiada idea lain utk nak bayar gari penjawat awam melainkan kenakan cukai kepada semua rakyat..Pada masa yang sama Kerajaan BN mahu mengurangkan cukai syarikat/cukai koparat..Pada 1988 cukai koparat adalah 40%..tetapikini telah dikurangkan kepada 25%..

Tapak-Tapak di Apadianie sejak 24 Mac 2009