Tuesday, January 19, 2010

Mak Andam Dang Najib APCO ka APO..?


APO nie dah lama wujud kat Malaysia..ingat tak ketua lanun tue..har har har harun salim bachik !!!..ada kena mengena ngan APCO ka...??? dak kot !!!



Sekali lagi "Penasihat 25%" Dang Najib dipertontonkan kepada umum..

Dan kali ini dilondehkan pula oleh The Times Of India..

Siapa APCO Worldwide yg ditugaskan khas utk menunjuk arah perjalanan yg bakal Dang Najib tempuhi..

Barangkali wartawan India sedang siap menunggu kedatangan Dang Najib hari ini dengan pelbagai soalan cepu emas untuknya..

Atau sudah ada garis panduan yg diberikan oleh pengiring-pengiring Dang Najib kepada wartawan yg ingin menemuramah beliau..

Dan apa yg penting sudah tentu tiada soalan yg menyenuh Altantunya,Bala dan yg terbaru APCO..sekarang apa yg penting nanikan laporan dari akhbar disana..jangan percaya sangat berita dari Malaysia..apatahlagi dari 3 beradik 3 suku..Utusan Rasist,BeritaHairan dan TV3suku..

Dengan apa yg dilondehkan oleh The Times Of India..Maknanya..apa jua langkah yg pelik-pelik dan gagasan yg diluar jangkaun rakyat Malaysia yg "pekak" ini semuanya dirancang dengan penglibatan "mahkluk asing APCO" ini..

Antara yg terbaru ialah projek Klinik 1Malaysia yg dikritik oleh MAA sendiri..rasanya APCO langsung tak menyedari peranan MMA..lupa studi kot..??

Kunjungan Dang Najib ke Saudi Arabia serta dianugerahkan pingat kebesaran pula semacam ada yg tidak kena..Takan bagi kat tempat macam tue jaa..mcm kat opis tok arab kat sana laaa..rasanya kalau nk bagi pon buat la satu majlis khas ka..baru nmpk mcm real..ini mcm mau tak mau nak bagi jaa..

Kunujungan di Saudi Arabia pon bukan nk diherankan sangat..bukan ka keluarga Saud itu dilindungi sepenuhnya oleh Amerika yg bertuankan Yahudi Zionis..dan APCO pon mai dari suku sakat depa juga..

Tidak mustahil jika ada satu arahan dari White House ka atau dr mana-mana utk mempromosikan Dang Najib ke mata dunia Arab yg dikuasai oleh negara islam..begitu juga ke UAE..huh !!..dh majoriti pelabur yg melabur kat UAE tue datang dari poket Yahudi jugak..so xda masalah laa nk bagi tabik hormat kat Dang Najib..

Sedikit masa lalu da satu lagi benda pelik tetapi lawak...anugerah Tokoh Maal Hijrah kat Syeikh Yusuf Al-Qardhawi..rasanya satu jenis langkah promosi utk make-up rupa Dang Najib..sekali make-up itu jadi "over" dan sekali pandang macam badut sarkas kepala dongga saja..

Telah disapu arang ke muka Dang Najib apabila Syeikh Yusuf Al-Qardhawi memberikan harapan dan sokongan tak berbelah bagi untuk Anwar seteru utama Dang Najib dan bukanya sokongan utk 1Malaysia..

Syeikh Yusuf pun rasanya terima anugerah tue utk menghormati Malaysia..bukanya Dang Najib

Tidak dilupakan juga mengapa perlu Dang Najib ke India...huh!!! silap mata oleh APCO la jugak tue..kan dah dekat nk pilihanraya DUN Perak..banyak jugak undi kaum India kat sana tue..kalau dpt tarik undi kaum India + Melayu UMNO..dah cukup utk menge-SAH-kan kerajaan BN kat sana setelah terHARAM akibat ketelanjuran APCO merencanakan senyuman kepada Dang Najib ketika itu..

Jangan lupa pula "black magik" harga gula sedikit masa lagi...APCO memang punya plan jangka masa panjang buat kerajaan Dang Najib ni..kali ini bakal ditonjolkan Hero Felda dari Pahang ini menyelamatkan gula Malaysia dari terus ditelan untungnya oleh Kouk bersaudara..maka terciptalah UMNO juara rakyat..dan hulubalangnya yg paling berjasa sudah tentu Dang Najib..

Lepas ini apa pula rencana yg dibawakan oleh ACPO..dan apa yg diketahui...Saiful itu pon mangsa percubaan utk memalukan atau menjatuhkan Anwar..diMalaysia ini hanya seornag sahaja yg berani utk memalukan Anwar..iaitu bekas bosnya..Mahathir...org lain mg kecut teloq kalau diajak utk join sekali menjatuhkan Anwar..

Untuk itu projek liwat 2 ini hanya dilakukan oleh "something" yg tiada perasaan "kecut teloq"..dan diMalaysia ini mmg susah nak jumpa..maka dicarila "pemain import" yg bertanda nama APCO..

APCO tue singkatan ABSOLUTELY PIRATE ORGANIZATION ke.???

Huhuhu silap laa..itu A.P.O bukan APCO..tapi idea sama macam lanun yg gila-gila jaaa..kira aci la..adik beradik ......huhuhu

Kata Hikamat;
Perunding Imej Najib adalah Israel
Jan 19th, 2010 | By Admin | Category: utama
PerakExpress

APCO Worlwide, sebuah syarikat yang di bayar oleh Perdana Menteri untuk meningkatkan imej beliau yang semakin luntur, didakwa menawarkan perkhidmatan yang serupa kepada diktator dan pemimpin-pemimpin korup diseluruh dunia, demikian menurut The Times Of India.
Akhbar terkemuka tersebut baru-baru ini melaporkan, selain daripada Najib, syarikat yang berpengkalan di Washington itu juga memberikan perkhidmatan kepada Diktator Nigeria, Sani Abacha dan Presiden seumur hidup Kazakhstan, Nursultan Abishuly Nazarbayev.

kemaskini; sekali silap tulih daa..bukan ACPO..tapi APCO daaa..huhuhu




No comments:

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!
"Saya memerlukan sokongan 1.2 juta penjawat awam. Sekiranya anda mahu dibayar gaji yang lebih baik di masa depan, saya perlu mengukuhkan asas perolehan kerajaan kerana kalau tidak, dari mana saya akan dapat wang untuk membayar penjawat awam?"- petikan kenyataan Najib Razak yang mengaku tiada idea lain utk nak bayar gari penjawat awam melainkan kenakan cukai kepada semua rakyat..Pada masa yang sama Kerajaan BN mahu mengurangkan cukai syarikat/cukai koparat..Pada 1988 cukai koparat adalah 40%..tetapikini telah dikurangkan kepada 25%..

Tapak-Tapak di Apadianie sejak 24 Mac 2009