Wednesday, January 27, 2010

PROVOKATOR "Kepala Babi" Yang Separuh Jijik Dengan Babi


ADAKAH INI WAJAH-WAJAH PROVOKATOR YG BERSEMBUNYI DISEBALIK BAJU HITAM

Kepala babi dilontar dalam perkarangan dua masjid
-Malaysiakini

Kepala babi ditemui dilontarkan ke dalam perkarangan dua buah masjid sekitar Jalan Klang Lama hari ini.
Kepala babi berkenaan dijumpai di perkarangan Masjid Jumhuriyah, Taman Datuk Harun di Petaling Jaya dan Masjid Al-Imam Al-Tirmizi, Taman Seri Sentosa, Jalan Klang Lama.

Dahulu riuh rendah pasal isu "KEPALA LEMBU"....
Sekali senyap terus isu "KEPALA LEMBU" sebab "Kepala Lembu" yang dok arak "KEPALA LEMBU" sudah terkantoi...kerana ber-"cap-kan" Melayu-Umno..

Sekarang mula pulak pasal "KEPALA BABI"..yang bestnya pakai pula plastik lutsinar sebagai pelindungkepala-muka....
Agaknya "Kepala Babi" yg dok lempaq"KEPALA BABI" tue nk lindungi kulit tanganya agar tidak perlu disamak lagi kot..
Kalau kulit "Kepala Babi" tue spesis kulit babi mungkin "KEPALA BABI" tue tak perlu pakai pelindungi kepala-muka...

"Kepala Babi" yg lempaq "KEPALA BABI" tue rasanya jenis yg tidak jijik dengan Babi..sebab tue sanggup berdekatan dan bersua-rasa hawa bau hanyir darah Babi...
Selalunya yg tidak jijik dengan Babi ini selalunya non-muslim..tetapi..didalam isu lempaq KEPALA BABI ini..kenapa org yg tidak jijik dengan Babi terpaksa masukan KEPALA BABI itu kedalam plastik..

Sah sudah..yg jadi "Kepala Babi" lempaq "KEPALA BABI" ini tergolong org yg separuh jijik dengan Babi..dan bukanya dari golongan non-muslim..
"Kepala Babi" yg separuh jijik dengan babi ini takut darah dari KEPALA BABI akan terpercik ke arahnya..sebab tue la pasang cover pelindung kepala-muka kat KEPALA BABI tue..

Andaian tidak dibuat pada kali ini..jangan bimbang..siapa atau golongan mana yg berkelakuan seperti Babi yg sanggup lempaq KEPALA BABI tidak dizahirkan lagi..cuma batin ini sudah melafazkannya..

Apa yang pasti..inilah kerja...

"PROVOKATOR "KEPALA BABI" YANG SEPARUH JIJIK DENGAN BABI.."

KataHikmat;-

"Serangan terbaru yang berupa kepala khinzir di dalam kawasan Masjid At-Tirmizi, Sri Sentosa merupakan satu lagi cubaan terbaru golongan tertentu dalam mewujudkan ketegangan antara kaum dan agama di negara kita."

"Saya menyeru segenap rakyat negara ini agar mengelakkan diri dari menjadi mangsa kepada agen provokator."

- Nurul Izzah Anwar( Ahli Parlimen Lembah Pantai)

No comments:

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!
"Saya memerlukan sokongan 1.2 juta penjawat awam. Sekiranya anda mahu dibayar gaji yang lebih baik di masa depan, saya perlu mengukuhkan asas perolehan kerajaan kerana kalau tidak, dari mana saya akan dapat wang untuk membayar penjawat awam?"- petikan kenyataan Najib Razak yang mengaku tiada idea lain utk nak bayar gari penjawat awam melainkan kenakan cukai kepada semua rakyat..Pada masa yang sama Kerajaan BN mahu mengurangkan cukai syarikat/cukai koparat..Pada 1988 cukai koparat adalah 40%..tetapikini telah dikurangkan kepada 25%..

Tapak-Tapak di Apadianie sejak 24 Mac 2009