Thursday, December 10, 2009

Gani Pak Tongko bantu Puaka Tok Moh Rosmoh cuba "santau" rakyat Malaysia



“Itu tidak bermakna hanya empat orang didakwa... siasatan itu sudah pasti akan berterusan dan ini hanya permulaan,”-Peguam Negara Tan Sri Gani Patail

Gani Pak Tongko sudah membuka tirai panggung sandiwara skandal PKFZ...difahamkan 4 ditangkap dan didakwa...

Mangsa-mangsa terbaru Gani Pak Tongko ini bakal "disalai" oleh media pro-Umno/BN utk menjadikanya berbau hangit dan selepas itu semestinya hilanglah bau "taik" sebenar disebalik skandal PKFZ ini..

Gani Pak Tongko juga bermentera selepas ini ada lagi mangsa-mangsa terbaru utk "disalaikan" dan semestinya beliau sudah menyediakan rempah ratus utk menambahkan lagi bau hangit sehingga melupuskan bau "taik-taik" dari parti tong taik..

Jika masih terdapat rakyat Malaysia percaya akan berlaku keadilan dan ketelusan didalam skandal PKFZ dengan tangkapan yang didalangi oleh Gani Pak Tongko ini ternyata anda semua sudah disantau oleh "Puaka Tok Moh Rosmoh"..baik cepat-cepat pergi berubat ..nanti padah 1Malaysia..

Akal jahat ini berkata adakah ini tindakan utk mengugut Ong Tee Kiat dari jangan langkah ke seberang Pakatan Rakyat setelah ada suara-suara yang berbunyi Ong Tee Kiat sudah bertemu dengan Brother Anwar..?


Hoiii !!!! INGAT TAU !!!

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!
"Saya memerlukan sokongan 1.2 juta penjawat awam. Sekiranya anda mahu dibayar gaji yang lebih baik di masa depan, saya perlu mengukuhkan asas perolehan kerajaan kerana kalau tidak, dari mana saya akan dapat wang untuk membayar penjawat awam?"- petikan kenyataan Najib Razak yang mengaku tiada idea lain utk nak bayar gari penjawat awam melainkan kenakan cukai kepada semua rakyat..Pada masa yang sama Kerajaan BN mahu mengurangkan cukai syarikat/cukai koparat..Pada 1988 cukai koparat adalah 40%..tetapikini telah dikurangkan kepada 25%..

Tapak-Tapak di Apadianie sejak 24 Mac 2009