Wednesday, December 9, 2009

Puaka Tok Moh Rosmoh "tukar" Najib jadi BiawakJadian..?


Biawak Jadian kata;-UMNO bukan parti "Racist" laaa..

Pembohongan Najib semakin terhimpun membukit..dan yang terbaru apabila bekas Presiden UMNO dan Ahli Majlis Tertinggi UMNO..bersama bersetuju mengakui UMNO sebuah "RACIST PARTY"..

Dulu Najib memberi amaran kepada parti-parti politik lain khususnya Pakatan Rakyat, jangan menuduh Umno sebagai parti yang bersifat perkauman (racist) dan pada masa yang sama beliau menafikan Umno adalah sebuah parti politik yang ‘racist'..

Sekarang sudah terang lagi nak suluh ka..

NAJIB PEMBOHONG UTAMA NEGARA

Apabila disumpah oleh Puaka Tok Moh Rosmoh..Lidah Najib kini semakin bercabang..layak digelar Biawak Jadian..yang menariknya seronok pula dia semakin hari semakin selesa berbohong..kita nantikan pula apa nak dikata tentang gambarnya bersama PM Thailand..apa yang ada ditanganya..

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!
"Saya memerlukan sokongan 1.2 juta penjawat awam. Sekiranya anda mahu dibayar gaji yang lebih baik di masa depan, saya perlu mengukuhkan asas perolehan kerajaan kerana kalau tidak, dari mana saya akan dapat wang untuk membayar penjawat awam?"- petikan kenyataan Najib Razak yang mengaku tiada idea lain utk nak bayar gari penjawat awam melainkan kenakan cukai kepada semua rakyat..Pada masa yang sama Kerajaan BN mahu mengurangkan cukai syarikat/cukai koparat..Pada 1988 cukai koparat adalah 40%..tetapikini telah dikurangkan kepada 25%..

Tapak-Tapak di Apadianie sejak 24 Mac 2009