Wednesday, December 23, 2009

"Lembaga" nak sehati berdansa bersama cik Hishamudin?


Cuba teka yang mana satu cik Hishamudin..pandai kalo ble ronda-ronda dengan keta Anuar Zain RM1.5 juta

usinkata; Mentang "lembaga" tue dah cukup tinggi ka ilmu kebatinanya untuk melawan Puaka Tok Moh Rosmoh..?
Rasa dah segan nak "bernyawa" ka lembaga tue..?
Atau memang sengaja nak dikenakan ilmu "ghaib" oleh Tok Moh Rosmoh agar dapat berdondang sayang kat Amerika Latin atau Mongolia..
Takpalah..kesian punya pasai sebab yang dok tolong berdirikan lembaga tue semua set-set veteran..maka diringankan sikit power ilmu "ghaib"..Tok Moh Rosmoh kasi hantar lepak-lepak dan merempit kat koridor Kapal Selam kesukaan Mat Mongol..huhuhu
Lembaga nie rasanya ada teloq dak..?..huhuhu..kalau ada dipersilakan "mari sehati berdansa" bersama Hishamudin..huhhuhu.

AWAS !!! Sapa-sapa berani sentuh kaum kerabat Bini Rosmoh..nanti jadi macam ni baru tau..mata bertukar jadi telinga..ini baru sebahagian dari ilmu Puaka Tok Moh Rosmoh tau.!!!

Skandal menteri-Artis ke lembaga disiplin UMNO?
sumber:freemalaysiatoday

Isu hadiah kereta mewah RM1.5 juta seorang anggota Kabinet lelaki kepada artis pujaannya telah perbualan hangat bukan sahaja dalam dunia media malah perkara ini dipandang serius oleh pimpinan Umno.
Seorang pemimpin tinggi parti berkata secara peribadi kepada Suara Keadilan menteri kanan tersebut perlu membuat penjelasan supaya imej dan nama baik Umno tidak terjejas.
Dalam nada yang lebih serius pemimpin itu tidak menolak kemungkinan isu tersebut akan dibawa ke Jawatankuasa Lembaga Disiplin Umno untuk dibincangkan dan diambil tindakan lanjut.
Sebuah blog pro-Umno sebelum ini telah mendedahkan identiti serta artis terbabit dan menggesa menteri kanan tersebut segera membersihkan nama beliau.
Berdasarkan komentar selamatkanumno.blogspot.com pemimpin Umno itu berasa tidak yakin skandal menteri-artis itu akan mendapat perhatian pucuk pimpinan parti kerana ia mungkin melibatkan juga Perdana Menteri.
Isu hadiah mewah menteri kanan tersebut menjadi perbualan mulut wartawan media hiburan tempatan apabila artis popular itu dikatakan “menayangkan” kereta barunya kepada rakan artis dan wartawan.

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!
"Saya memerlukan sokongan 1.2 juta penjawat awam. Sekiranya anda mahu dibayar gaji yang lebih baik di masa depan, saya perlu mengukuhkan asas perolehan kerajaan kerana kalau tidak, dari mana saya akan dapat wang untuk membayar penjawat awam?"- petikan kenyataan Najib Razak yang mengaku tiada idea lain utk nak bayar gari penjawat awam melainkan kenakan cukai kepada semua rakyat..Pada masa yang sama Kerajaan BN mahu mengurangkan cukai syarikat/cukai koparat..Pada 1988 cukai koparat adalah 40%..tetapikini telah dikurangkan kepada 25%..

Tapak-Tapak di Apadianie sejak 24 Mac 2009