Saturday, February 20, 2010

Berani ke Cik MahJib nak naik "NURI" ?

Muhyidin pon guna "menatang" nie...Najib nk guna "NURI"..sori sket !!..Muhyidin tue TPM..Najib nie PM..mana bole lawan tokey !!



Kalau nampak Heli yg ada cap DSA atau SAZ bagitau kita cepat2 ok.!!

Najib lakukan lawatan dua hari ke Sarawak Isnin ini - Berita Hairan

KUCHING: Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak, akan melakukan lawatan kerja dua hari ke Sarawak bermula Isnin ini.

Kenyataan media Jabatan Penerangan Sarawak hari ini berkata Najib yang akan diiringi isteri, Datin Seri Rosmah Mansor, dijangka tiba di sini dari Kuala Lumpur pada lewat malam Ahad.

Jadual padat beliau dijangka bermula pada Isnin dengan menaiki helikopter ke Rumah Juliana, Kamidan Jaya, Awik di Saratok bagi merasmikan projek bekalan elektrik luar bandar, sebelum menghadiri majlis serupa di rumah panjang Iban, Rumah Radin di Lachau Ulu dekat Sri Aman.

usinkata;....dulu Muhyidin terbang ke Manek Urai dengan helikopter dan ada pihak mendakwa "beg-beg misteri" turut diterbangkan sama..

Namun begitu jika diteliti..helikopter yg membawa Muhyidin itu ternyata bukanya "Nuri"..entah apa nama pon xpasti..

Dan diharap Najib n Rosmah sudi menggunakan "Nuri" utk kesana sini di Sarawak isnin ini..bukan apa..saranan ini utk menjimatkan penggunaan duit kerajaan..

Yela..xpayah la nak sewa-sewa helikopter mana-mana company yg menawarkan perkhidmatan Helikopter ni..nanti xpasai2 ada lak kutu yg dok korek rahsia perhubungan antara compay tersebut dengan Najib atau Cik Mah..

Nanti timbul pulak pasal komisyen la..projek bawah meja la..huhuhu..xmau dh nak dengar cerita-ceriti yg sebegitu..

"Nuri" kan sudah ada..kan jimat kos..ok lagi pa "Nuri"..huhuhu..

Lagi satu..kalau nk naik "Nuri"..Cik Mah tak payah naik la..huhuhu..bukan apa takut ada cerita-ceriti yg xsedap didengar..

Dua Tiga hari lepas dh dengar Kapal Selam xleh nk selam..so..esok atau lusa xmau la pulak nk dengar "Nuri" xleh nk terbang.....al-maklum lahh..xxxxxLLLLL punya size..huhuhu..

Emm..harap sangat ada mana-mana pihak tengok Heli jenis apa yg akan digunakan oleh Najib d Sarawak nanti..apa yg pasti bukan "Nuri" yg akan jadi pilihan..

Jangan akan ada Heli dari "King AP SAZ@DSA" sudah la..

No comments:

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!
"Saya memerlukan sokongan 1.2 juta penjawat awam. Sekiranya anda mahu dibayar gaji yang lebih baik di masa depan, saya perlu mengukuhkan asas perolehan kerajaan kerana kalau tidak, dari mana saya akan dapat wang untuk membayar penjawat awam?"- petikan kenyataan Najib Razak yang mengaku tiada idea lain utk nak bayar gari penjawat awam melainkan kenakan cukai kepada semua rakyat..Pada masa yang sama Kerajaan BN mahu mengurangkan cukai syarikat/cukai koparat..Pada 1988 cukai koparat adalah 40%..tetapikini telah dikurangkan kepada 25%..

Tapak-Tapak di Apadianie sejak 24 Mac 2009