Thursday, February 11, 2010

Misteri Tanda Hitam DiDahi Saiful


Agaknya,,,macam nin kot corak sebenar 6 tanda hitam didahinya tue..huhuhuhu

Mohd Saiful Bukhari Azlan membuat laporan polis kononnya diancam bunuh oleh seseorang rakan maya di Facebooknya.

Bro Kata;-

"Yang meragukan adalah Facebook dan blog saya itu diikuti rakyat 60,000 hingga 70,000. Jadi kalau begitu, ada seorang buat catatan (dalam Facebook) dan dalam masa singkat hilang namanya, tetapi dalam masa yang singkat itu dia beri e-mail kepada Saiful bagi saya begitu aneh,"

usinkata; ..Laporan polis yg dibuat oleh Saiful ni adalah rentetan dari imaginasinya saja..biasala..cerita ceriti adegan ditepi katil didalam bilik yg melucukan dan meloyakan senang direkanya..apatah lagi cerita dia diancam bunuh..

Mana la ada org yg sanggup nk buat ancaman bunuh kepada lelaki yg mempunyai tanda didahi..kan tanda itu menandakan betapa banyaknya solat sunat yg dikerjakan..

Hingga menampakan 2 tanda lebam didahi..

Tapi rasanya kalau dibasuhkan muka saiful tue..adakah kita akan dapat lihat satu rahsia tersembunyi..

Nak tahu apa rahsianya.....???????????


Bekas tanda didahinya itu bukanya 2..tetapi 6..huhuhu..lepastue siapa ada 3 line lagi..
xcaya ???
...tak caya sudah....

inikan imaginasi aku...huhuhu

Ingat dia sorang ja pandai berimaginasi..

1 comment:

Anonymous said...

Imiginasi aku pula tentang dahi hitam dia ialah dia ni jadi Transformer yang menyerupai diri dengan menjadi tripod kaki tiga untuk pasang teleskop - iaitu dua kaki + dahi . Teleskop dipasang di mana, kau orang imaginasilah sendiri.

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!
"Saya memerlukan sokongan 1.2 juta penjawat awam. Sekiranya anda mahu dibayar gaji yang lebih baik di masa depan, saya perlu mengukuhkan asas perolehan kerajaan kerana kalau tidak, dari mana saya akan dapat wang untuk membayar penjawat awam?"- petikan kenyataan Najib Razak yang mengaku tiada idea lain utk nak bayar gari penjawat awam melainkan kenakan cukai kepada semua rakyat..Pada masa yang sama Kerajaan BN mahu mengurangkan cukai syarikat/cukai koparat..Pada 1988 cukai koparat adalah 40%..tetapikini telah dikurangkan kepada 25%..

Tapak-Tapak di Apadianie sejak 24 Mac 2009