Saturday, February 13, 2010

Padang Golf punya pasal !!


Lubang dan Tasik kecil yg menyimpan pelbagai rahsia Dato Seri Z..lokasi Bukit Jambul Pulau Pinang..


Zahrain keluar PKR, jadi MP bebas - Malaysiakini

Ahli parlimen Bayan Baru, Datuk Seri Zahrain Mohd Hashim mengumumkan keluar dari PKR berkuatkuasa serta merta dan menjadi wakil rakyat bebas.
Beliau mengumumkan demikian dalam satu sidang akhbar di ibunegara pagi ini - yang disambut dengan laungan "hidup datuk seri" daripada kira-kira sepuluh penyokongnya yang hadir.

usinkata;..fuhh!!! lega rasanya..macam rasa selepas "membuang air besar"..

Awal-awal lagi hati ini sudah rasa pelik satu macam apabila beliau mendapat anugerah Dato Seri...padahal ketika itu beliau cuma MP dan juga Pengerusi PKR..bukanya Ketua Menteri Pulau Pinang..

Jika tidak silap..ketika anugerah ini diperolehinya..disaat itu jg tercetusnya isu Kampung Buah Pala..dan diketika itu jugalah Dato Seri Z ini menunjukan "kejantanan" beliau sy senada dengan UBN...

Rasanya setelah dapat dihidu "pergerakan bawah tanah" yg sudah dijalankan oleh beliau maka PKR menukarkan beliau dari menduduki Pengerusi PKR Pulau Pinang dan diberi kepada Mansor Othman yg kini Timbalan Ketua Menteri 1..

Dan kemuncaknya punca sabab musabab beliau bertindak keluar dari PKR dan seterusnya PR apabila beliau mendakwa Lim Guan Eng bertindak seperti "cauvinis, diktatorial, dan berfikiran alakomunis setelah beliau disingkirkan dari menjadi Pengerusi Island Golf..

Dan malam ini..segala lubang-lubang dipadang golf akan "dibongkar"..tasik-tasik kecil dipadnag golf akan ditimba..agaknya apa yg akan dijumpa..ular?.katak..?jebon..?semut..?tapir..?biawak?.

Sama-sama kita nantikan..adakah ini lompat jauh atau lompat kijang..emm..lompat katak kot...sebab pas nie..nak duduk sebelah "Raja Katak"..

Halo Yb Zul..camna..member dah blah sebab marah kat DAP..joinla club anti-DAP..nanti boleh jumpa King Katak di Parlimen..dia pon hero Melayu-Islam...

Dalam PR xada yg anti-DAP..

No comments:

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!
"Saya memerlukan sokongan 1.2 juta penjawat awam. Sekiranya anda mahu dibayar gaji yang lebih baik di masa depan, saya perlu mengukuhkan asas perolehan kerajaan kerana kalau tidak, dari mana saya akan dapat wang untuk membayar penjawat awam?"- petikan kenyataan Najib Razak yang mengaku tiada idea lain utk nak bayar gari penjawat awam melainkan kenakan cukai kepada semua rakyat..Pada masa yang sama Kerajaan BN mahu mengurangkan cukai syarikat/cukai koparat..Pada 1988 cukai koparat adalah 40%..tetapikini telah dikurangkan kepada 25%..

Tapak-Tapak di Apadianie sejak 24 Mac 2009