Wednesday, February 24, 2010

Bila pulak Anwar jadi Agen India nie !!!


Jangan tertipu lagi...dengan gambar ini..ok

Editor The Sunday Guardian kecam Institusi kehakiman Malaysia -TVSelangor.com

KUALA LUMPUR : Selepas Ahli Parlimen Australia dan Senat Amerika Syarikat, kini editor The Sunday Guardian, MJ Akbar pula menyifatkan perbicaraan kes konspirasi kedua terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim sebagai ada yang tidak kena.

Penulis buku 'Kashmir: Behind the Vail', 'Riot after Riot' dan 'India: The Siege Within' itu melabel demikian berdasarkan pengamatan, selain berkongsi maklumat dengan media dan peguam.

"Seperti yang kita perhatikan, perbicaraan ini tampak begitu rompong. Perbicaraan ini penuh dengan kesilapan. Pada pandangan saya, saya tidak menyangkal hanya perbicaraan yang adil dapat melengkapkan segalanya," - MJ Akbar

usinkata;..aduyaii...kini Anwar nak jadi agen India pulak...

Macam mana bole jadi macam ni....bukan ka Najib dh pi India baru-baru nie..xkan xdapat sokongan dr sana..

Cerita punya la meriah sambutan Najib kat sana..alih-alih ada mamat mana xtau yg sokong Anwar dr India..

Rasanya Najib silap tempat melawat laa..dia melawat ditempat dimana ramai warga India berketurunan Tamil..

Mamat yg sokong Anwar ini berada ditempat lokasi Pentadbiran India iaitu di New Dehli dan juga seorang edior akhbar berpengaruh kat sana..

Dah sah..geng-geng miskin dan golongan kurang terpelajar di India bolelah nk tipu..kat Delhi sana sori laaa..diaorg lebih cerdik dari MIC dan PPP di Malaysia...tidak lupa juga kepada Makkal Sakhti...

So buat warga India di Malaysia yg tidak dikelaskan mengikut kasta ...ini adalah masa terbaik untuk menilai kembali sokongan anda kepada Najib/BN...jangan biarkan anda di perdaya seperti mana Najib dan gerombolanya memperdaya warga India(Tamil) di Chennai..

No comments:

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!
"Saya memerlukan sokongan 1.2 juta penjawat awam. Sekiranya anda mahu dibayar gaji yang lebih baik di masa depan, saya perlu mengukuhkan asas perolehan kerajaan kerana kalau tidak, dari mana saya akan dapat wang untuk membayar penjawat awam?"- petikan kenyataan Najib Razak yang mengaku tiada idea lain utk nak bayar gari penjawat awam melainkan kenakan cukai kepada semua rakyat..Pada masa yang sama Kerajaan BN mahu mengurangkan cukai syarikat/cukai koparat..Pada 1988 cukai koparat adalah 40%..tetapikini telah dikurangkan kepada 25%..

Tapak-Tapak di Apadianie sejak 24 Mac 2009