Saturday, February 13, 2010

Ciri-ciri yg wajib bagi "Gerombolan Rasis" ialah "berbohong"..


"Percayalah kataku ini..Utusan Rasis tidak bohong..dia cuma tipu saja."

Maulidur Rasul: Guan Eng bidas Utusan, cabar TPM sertai sama
-MalaysianInsider

“Utusan Malaysia berbohong dan saya tidak mahu Muhyiddin memalukan dirinya sendiri dengan mempercayai pembohongan itu,”

“Jangan mempolitikkan isu ini. Timbalan perdana menteri tidak harus bergantung pada maklumat-maklumat Utusan Malaysia yang tidak disahkan. Laporan bahawa kami hendak membatalkan perarakan ini adalah satu pembohongan,”

“Saya mencabar timbalan perdana menteri untuk menyertai perarakan ini apabila ia diadakan,” kata Lim sambil menambah, media arus perdana dengan sengaja membelakangkan berita atau tidak melaporkan perkara yang sebenar tentang Pulau Pinang.

usinkata;...masalah pemimpin UMNO ini terlalu menelan bulat-bulat Utusan Rasis itu..tapi apa yg nak diherankan..bukankah UMNO itu sejak dari tarikh kelahiranya memang dh rasis..

Selalunya ..gerombolan yg bersifat rasis ini..tipu daya..memfitnah..kelentong sana sini..songlap sana sinun..mmg menjadi habitat mereka..

Lagi satu..inilah jenis-jenis pemimpin UMNO..yg membuat kenyataan tanpa soal selidik dahulu..sebab itulah jangan hairan ada bumbung stadium runtuh..jambatan retak..ejin jet hilang..kapal selam rosak..

Buat Ketua Menteri Pulau Pinang...failkan saja saman malu dan buat laporan polis atas tindakan yg dibuat oleh Utusan Rasis ini serta Muhyidin yang juga dari parti rasis..

Memang ada niat jahat yg dilakukan oleh mereka ini utk mencetuskan ketegangan di Pulau Pinang..sesudah ketegangan dilakukan di Selangor atas isu YBK..

No comments:

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!
"Saya memerlukan sokongan 1.2 juta penjawat awam. Sekiranya anda mahu dibayar gaji yang lebih baik di masa depan, saya perlu mengukuhkan asas perolehan kerajaan kerana kalau tidak, dari mana saya akan dapat wang untuk membayar penjawat awam?"- petikan kenyataan Najib Razak yang mengaku tiada idea lain utk nak bayar gari penjawat awam melainkan kenakan cukai kepada semua rakyat..Pada masa yang sama Kerajaan BN mahu mengurangkan cukai syarikat/cukai koparat..Pada 1988 cukai koparat adalah 40%..tetapikini telah dikurangkan kepada 25%..

Tapak-Tapak di Apadianie sejak 24 Mac 2009