Monday, April 27, 2009

Jutaan terima kasih...






Lokasi ; Jalan yg menghubungkan Sidam Kiri dengan Sungai Petani/Kuala Ketil...


Gambar diatas adalah jalan yg baru diturap dengan tar baru..utk makluman sememangnya tiada Pilihanraya Kecil berlaku disini..dan ini bukanlah projek "Mee Segera" utk kawasan ini..

Saya bukanlah hendak mewar-warkan dimana sejak PR memerintah Kedah dan juga DUN sidang dibawah PR sedang membuat kerja..tetapi inilah realitinya..jalan ini sudah sekian lama "rosak" dan tidak lagi dapat dibaiki..keadaanya begitu menyedihkan dengan begitu banyak sekali kerosakan-kerosakan yg dibaiki telah menyebabkan keadaan tar tidak sekata..

Saya juga pernah mengalami sakit belakang di bahagian pinggang apabila "terlanggar"lubang-lubang akibat kesan pembaikian yg tidak sempurna semasa menunggang motosikal di kawasan ini..ut makluman saya menggunakan jalan ini pergi dan balik ke tempat kerja di Kulim Hi-tech setiap hari..

Dengan penurapan tar baru yg sempurna ini semua pengguna-pengguna jalan terutamanya penduduk-penduduk kampung yg berdekatan dapat menggunakannya dengan lebih selesa..

Terima kasih banyak-banyak kepada pihak-pihak yg terlibat menurap tar baru ini termasukalah pekerja-pekerja yg bertungkus-lumus menyiapkanya..


Jutaan terima kasih dari saya....


No comments:

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!
"Saya memerlukan sokongan 1.2 juta penjawat awam. Sekiranya anda mahu dibayar gaji yang lebih baik di masa depan, saya perlu mengukuhkan asas perolehan kerajaan kerana kalau tidak, dari mana saya akan dapat wang untuk membayar penjawat awam?"- petikan kenyataan Najib Razak yang mengaku tiada idea lain utk nak bayar gari penjawat awam melainkan kenakan cukai kepada semua rakyat..Pada masa yang sama Kerajaan BN mahu mengurangkan cukai syarikat/cukai koparat..Pada 1988 cukai koparat adalah 40%..tetapikini telah dikurangkan kepada 25%..

Tapak-Tapak di Apadianie sejak 24 Mac 2009