Saturday, April 25, 2009

Uptrend..."menyingkap sejarah lalu".......


Secara jujurnya saya mengakui bahawa saya salah seorang ahli Uptrend yg aktif suatu ketika dahulu iaitu pada tahun 2006..namun saya sekarang sudah menamatkan "perjuangan" saya didalam Uptrend..ini kerana merasakan saya tidak lagi mampu "berkorban" dan tidak mampu membohogi diri sendiri kerana saya begitu "lembut hati" utk mencari dan melatih downline saya utk mencari pelanggan....tujuan utama saya menulis artikel ini hanyalah utk berkongsi ilmu yang saya dapat utk direnungi oleh ahli-ahli Uptrend yg masih aktif atau tidak...
Sila klik disini .."Kisah Uptrend dan Hi-O oleh Perunding Kewangan Islam.."... http://www.zaharuddin.net/content/view/567/95/

No comments:

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!
"Saya memerlukan sokongan 1.2 juta penjawat awam. Sekiranya anda mahu dibayar gaji yang lebih baik di masa depan, saya perlu mengukuhkan asas perolehan kerajaan kerana kalau tidak, dari mana saya akan dapat wang untuk membayar penjawat awam?"- petikan kenyataan Najib Razak yang mengaku tiada idea lain utk nak bayar gari penjawat awam melainkan kenakan cukai kepada semua rakyat..Pada masa yang sama Kerajaan BN mahu mengurangkan cukai syarikat/cukai koparat..Pada 1988 cukai koparat adalah 40%..tetapikini telah dikurangkan kepada 25%..

Tapak-Tapak di Apadianie sejak 24 Mac 2009