Wednesday, November 18, 2009

MCA..."Ada skandal seks terbaru".???



Tee Keat juga ada skandal seks?
sumber;freemalaysiatoday.com

SELEPAS skandal seks Chua Soi Lek, kini musuh-musuh politik Ong Tee Keat pula cuba menjatuhkan beliau dengan dakwaan ‘panas’ dalam blog Cina kononnya Presiden MCA itu terpalit dengan hubungan sulit dengan dua ahli politik wanita.

Dakwaan-dakwaan ini, boleh menghancurkan MCA yang ibarat ‘retak menunggu belah’, sekalipun pelbagai usaha dibuat termasuk nasihat Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak supaya MCA menyelesaikan segera kemelut dalam parti itu.

Satu komen dalam blog www.xiake.mycybernaut.com berhubung tajuk mengenai seorang ahli parlimen dari Sabah mendakwa Tee Keat pernah menjalin hubungan dengan Ketua Wanita MCA Chew Mei Fun tetapi hubungan itu renggang atas sebab-sebab peribadi.

Chew juga adalah Timbalan Menteri Wanita, Keluarga dan Pembangunan Masyarakat.
Komentar yang dimuatkan dalam blog tersebut menulis catatan mengenai dakwaan hubungan sulit Tee Keat-Mei Fun yang telah dipos dalam blog peribadi Timbalan Menteri itu tetapi telah dipadam oleh beliau atas sebab tertentu.

Chew yang dahulunya dilihat sebagai orang kuat Tee Keat sekarang menyokong Menteri Kesihatan Liow Tiong Lai yang kini terbabit langsung dalam kemelut kepimpinan MCA.
Satu lagi blog berbahasa Cina, www.birdotk.blogspot.com pula mendakwa Tee Keat yang juga Menteri Pengangkutan pernah menjalin hubungan dengan seorang ahli politik Sabah pada tahun 1990an.

Ketika itu beliau adalah Timbalan Speaker Dewan Rakyat dan ahli parlimen berkenaan kini memegang jawatan penting dalam parti SAPP. Menurut sumber, skandal seks dilihat antara senjata kuat dalam menjatuhkan pemimpin MCA apabila berlaku sesuatu krisis dalam parti komponen kedua terbesar Barisan Nasional.

Ini terbukti apabila bekas Menteri Kesihatan Chua Soi Lek digugurkan dari Kabinet dan hilang jawatan dalam MCA apabila ra-kaman video beliau mengadakan hubungan seks dengan rakannya tersebar luas.

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!
"Saya memerlukan sokongan 1.2 juta penjawat awam. Sekiranya anda mahu dibayar gaji yang lebih baik di masa depan, saya perlu mengukuhkan asas perolehan kerajaan kerana kalau tidak, dari mana saya akan dapat wang untuk membayar penjawat awam?"- petikan kenyataan Najib Razak yang mengaku tiada idea lain utk nak bayar gari penjawat awam melainkan kenakan cukai kepada semua rakyat..Pada masa yang sama Kerajaan BN mahu mengurangkan cukai syarikat/cukai koparat..Pada 1988 cukai koparat adalah 40%..tetapikini telah dikurangkan kepada 25%..

Tapak-Tapak di Apadianie sejak 24 Mac 2009