Thursday, November 12, 2009

WAJIB BACA!!! ; Semboyan Sudah Berbunyi.!!!!


Raja Petra sudah memberi bayangan bahawa "2 mayat akan bangun dari kubur"..dimana mayat-mayat ini bakal menjadikan siang menjadi malam dan malam menjadi siang..mengalahkan fenomena bencana alam yang diramal bakal berlaku di tahun 2012..

Apa yang menariknya tentang mayat-mayat ini..ianya berlainan jantina..seorang lelaki dan seorang lagi perempuan..

Persamaan kedua-duanya adalah tentang kehilangan mereka berdua..iaitu hilang dimuka bumi Malaysia ini..ghaib entah kemana..

Dirisik-risik dan akhirnya ke lantai Mahkamah diberitahu bahawa perempuan yang hilang itu sudah meninggal dunia serta dibunuh kejam dengan bom C4..dan namanya sering menghantui Perdana Menteri Malaysia yang bernama Najib Razak..

Manakala lelaki yang hilang tu pula dirisik-risik dan akhirnya tampil memberikan sidang media dimana beliau membuat kenyataan bersumpah yang turut membuatkan malam-malam Perdana Menteri Malaysia seperti waktu tengahari..panas!!!..

Namun sehingga kini misteri "kehilangan hidup dan mati" itu terus menjadi misteri..
Raja Petra memberikan bayangan dimana beliaulah yang akan memulakan serangan kepada Perdana Menteri seperti mana yang disuarakan oleh Ketua Pembangkang Malaysia yang juga De Facto Parti Keadilan Rakyat (PKR) menyeru semua ahli PKR melancarkan "perang!!!!" keatas Najib..

Raja Petra dijangka akan menggunakan jurus hikmat MalaysiaToday untuk membangkitkan 2 mayat ini dari kubur..

Raja Petra juga berkata..sebelum Krismas.."salji hitam" akan turun dihadapan Putrajaya..?????....membekuan Najib dan gerombonlanya.."salji hitam" itu akan bertembung dengan kuasa hitam bomoh-bomoh yang berkampung diPutrajaya..mari kita lihat siapa yang kena..

Untuk itu tidak salahnya "soldadu kelas ketiga( pinjam kata MSO)...menembak perlu getah keatas Anwar yang dikatakan menjadi General utk melancarkan perang keatas Najib..
Agaknya mereka ini soldadu kelas ketiga ingin menjadi baju perisai Najib untuk menangkis serangan dari RajaPetra,Anwar dan Ahli PKR..mereka ini memperjudikan nasi periuk politik mereka ditangan Najib..jika Najib menang mereka senang..jika kalah mereka pula akan menjadi pepatah seperti "sokong membawa rebah"..tunggulah tengok nanti..

Baru sahaja semboyan perang dilaungkan oleh terompet PKR nun diutara sana ..diselatan sudah gelabah biawak..meraban ntahapantah..menikus bak tikus mondok..itu baru semboyan..kalau serangan sebenar..mahu jadi meroyan puak-puak nie..silap-silap penuh Hospital Tanjung Rambutan..

Untuk membakar kembali semangat yang sudah sejuk di-ais-kan Najib dan gerombolanya..

ANDA WAJIB MEMBACA JURUS PERTAMA HIKMAT MALAYSIATODAY INI...




Hoiii !!!! INGAT TAU !!!

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!
"Saya memerlukan sokongan 1.2 juta penjawat awam. Sekiranya anda mahu dibayar gaji yang lebih baik di masa depan, saya perlu mengukuhkan asas perolehan kerajaan kerana kalau tidak, dari mana saya akan dapat wang untuk membayar penjawat awam?"- petikan kenyataan Najib Razak yang mengaku tiada idea lain utk nak bayar gari penjawat awam melainkan kenakan cukai kepada semua rakyat..Pada masa yang sama Kerajaan BN mahu mengurangkan cukai syarikat/cukai koparat..Pada 1988 cukai koparat adalah 40%..tetapikini telah dikurangkan kepada 25%..

Tapak-Tapak di Apadianie sejak 24 Mac 2009