Wednesday, November 4, 2009

U all VVIP dihati...

Sejak dari tempat keje gua rasa ada semacam ja yang dok bersarang dalam kepala gua nie..semakin difikir semakin "menekan"..?
Gua ingat gua xcukup tidur kot..kepala gua rasa macam sekejap kembang seejap kuncup ja bila gua cuba memfokuskan utk memikirkan sesuatu..
Gua perlu rehat..malam nie gua kena tido awal..
Sebenarnya terlalu banyak benda yang sedang difikirkan..apatah lagi dengan isu politik negara yang menjadi minat gua untuk difokuskan..selain dari isu-isu ringan mengikut gerak rasa hati gua..
Terkini ada kebimbangan dari kepala hotak gua nasib Pakatan Rakyat..gua harap esok gua akan freshh..nanti gua story pasal kembimbangan gua ini..satu lagi gua ada projek baru tau..nanti kita story lain..
Jumpa lagi esok....u all suma VVIP gua tau..-usinwafer

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!
"Saya memerlukan sokongan 1.2 juta penjawat awam. Sekiranya anda mahu dibayar gaji yang lebih baik di masa depan, saya perlu mengukuhkan asas perolehan kerajaan kerana kalau tidak, dari mana saya akan dapat wang untuk membayar penjawat awam?"- petikan kenyataan Najib Razak yang mengaku tiada idea lain utk nak bayar gari penjawat awam melainkan kenakan cukai kepada semua rakyat..Pada masa yang sama Kerajaan BN mahu mengurangkan cukai syarikat/cukai koparat..Pada 1988 cukai koparat adalah 40%..tetapikini telah dikurangkan kepada 25%..

Tapak-Tapak di Apadianie sejak 24 Mac 2009