Monday, August 10, 2009

The Baby's' Flu; Diam xdiam..dah 32 org jadi mangsa..eso berapa pula xtau la..


10 Ogos, 2009 18:54 PM
H1N1: Enam Lagi Kematian Dilaporkan, Jumlah Kematian Kini 32

KUALA LUMPUR, 10 Ogos (Bernama) -- Enam lagi kematian akibat Influenza A (H1N1) disahkan Isnin, menjadikan jumlah kematian kepada 32 di negara ini.
usinkata; aku ada berjumpa dengan seorang doktor yg sudah membuka farmasi selama 20 tahun di Sungai Petani...kadangkalanya ubat yg diberikan oleh doktor tersebut lebih mujarab dari yg diberi oleh doktor diklinik2 biasa..
Aku ada berbicara dengan beliau tentang kebimbangan dengan wabak Selsema Babi ini..dia mengesyorkan...seandainya anda atau anak anda mengalami demam selsema atau demam biasa..hindarkan dari diberi makan makanan yg berasaskan "beras"..senang cakap jangan beri makan "nasi"..berilah makanan seperti bihun,mee atau oat..beliau mendakwa..pesakit akan lebih cepat sembuh jika dihindari dari memakan beras...

No comments:

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!
"Saya memerlukan sokongan 1.2 juta penjawat awam. Sekiranya anda mahu dibayar gaji yang lebih baik di masa depan, saya perlu mengukuhkan asas perolehan kerajaan kerana kalau tidak, dari mana saya akan dapat wang untuk membayar penjawat awam?"- petikan kenyataan Najib Razak yang mengaku tiada idea lain utk nak bayar gari penjawat awam melainkan kenakan cukai kepada semua rakyat..Pada masa yang sama Kerajaan BN mahu mengurangkan cukai syarikat/cukai koparat..Pada 1988 cukai koparat adalah 40%..tetapikini telah dikurangkan kepada 25%..

Tapak-Tapak di Apadianie sejak 24 Mac 2009