Wednesday, August 5, 2009

ES'P'AR'EM Belesih paaaa...


"halooo..halooo ES'P'AR'EM...skrg tengah "kalut" nie..hang pi cekup sapa-sapa dr geng gerombolan...aku nk hebah kat 1Malaysia..yg hang nie "bersih".."xpilih bulu"...nanti 1Malaysia pecaya la balik kat hang...dan yg pasti aku pun sama jugak..belesih..huhuhuhu"

Bukti dakwaan pembangkang tak betul - PM
04/08/2009 10:52pm - UTUSAN MELOYA

KUANTAN 4 Ogos - Tindakan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) menahan seorang Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Terengganu, bukti badan itu bebas dan tidak menjadi alat kepada kerajaan Barisan Nasional (BN).
Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak menegaskan, SPRM merupakan sebuah badan bebas dan ia akan bertindak bagi menguatkuasakan undang-undang tanpa memilih bulu.

``Jadi, kalau pembangkang dakwa SPRM ini alat kepada kerajaan adalah tidak benar,"

usinkata; mmg la ES'P'AR'EM ni bukan alat kepada kerajaan 'LB(laki+bini)..betul...ini bukan cobaaan..ini betul-betulll..ES'P'AR'EM ni buka alat....betullll..xcaya lagi ka...pakey...tlg habag sat...

Kata "laki" dia...dia bukan alat...tapi PERKAKAS JER!!!!!...

Sapa nk pecaya...?...lu org ka...baguihla..gua..mati idup balik pun xcaya-caya jugak...

Sekali gua terpikir...ini ada agenda nak gertak Mat Said kot..hahhahha.."dia" dah la tue...

No comments:

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!
"Saya memerlukan sokongan 1.2 juta penjawat awam. Sekiranya anda mahu dibayar gaji yang lebih baik di masa depan, saya perlu mengukuhkan asas perolehan kerajaan kerana kalau tidak, dari mana saya akan dapat wang untuk membayar penjawat awam?"- petikan kenyataan Najib Razak yang mengaku tiada idea lain utk nak bayar gari penjawat awam melainkan kenakan cukai kepada semua rakyat..Pada masa yang sama Kerajaan BN mahu mengurangkan cukai syarikat/cukai koparat..Pada 1988 cukai koparat adalah 40%..tetapikini telah dikurangkan kepada 25%..

Tapak-Tapak di Apadianie sejak 24 Mac 2009