Sunday, August 23, 2009

"katak" ini belum lagi dibeli tapi sudah ada yg "offer"



Ditanya akan berlaku dakwaan tindakan itu didalangi pihak Umno, Najib berkata: "Kita dah jangkakan (dakwaan sedemikian), tapi itu keputusan dia sendiri," kata Najib.

Ditanya perkembangan terbaru ini boleh memberi kesan positif kepada Barisan Nasional pada pilihan raya kecil Permatang Pasir pada Selasa ini, Najib hanya tertawa: "Tunggulah, tengok dulu, tapi rakyat boleh menilai atas perkara ini,".

Sementara itu, Bekas Ketua PKR cawangan Padang Serai, Hamid Osman, 68, berkata beliau telah menduga cawangan itu hanya menanti masa untuk dibubarkan.

Hamid yang mengetuai cawangan itu sejak 2004 dan mengisytiharkan keluar parti April lepas, berkata beliau dan lebih daripada 500 yang lain sedang menimbang untuk menyertai Umno.

Sementara itu, Timbalan Ketua UMNO bahagian Padang Serai, Abdul Halim Hasan berkata UMNO sedia menerima bekas anggota PKR demi perpaduan orang Melayu dan pembangunan sejagat.

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!
"Saya memerlukan sokongan 1.2 juta penjawat awam. Sekiranya anda mahu dibayar gaji yang lebih baik di masa depan, saya perlu mengukuhkan asas perolehan kerajaan kerana kalau tidak, dari mana saya akan dapat wang untuk membayar penjawat awam?"- petikan kenyataan Najib Razak yang mengaku tiada idea lain utk nak bayar gari penjawat awam melainkan kenakan cukai kepada semua rakyat..Pada masa yang sama Kerajaan BN mahu mengurangkan cukai syarikat/cukai koparat..Pada 1988 cukai koparat adalah 40%..tetapikini telah dikurangkan kepada 25%..

Tapak-Tapak di Apadianie sejak 24 Mac 2009