Wednesday, August 12, 2009

MCA RM10 juta dan UMNO Euro 10 juta(RM46juta)


Bongkar: 'RM10 juta untuk presiden MCA'-Malaysiakini
Pinjaman Euro 10 Juta Apakah Muhyiddin Terlibat?-MSO
Beb...ini cerita bukan 10 hinggit...10 juta RM dan 10 juta Euro..tau...gua malas nak ulas panjang2...lu orang p cari la sendiri sumber2 diatas..
Yang gua rasa malas tue bukan hapa...menyampah nk ulas...pi mai pi mai..cerita makan duit saja..melayu cara melayu...cina cara cina..xbka lagi cita India cara India...
yg makan tokey besaq... yg "masuk angin" rakyat "pekak" macam aku...
yg masuk "ayaq" kuli -kuli macam aku...
yang "hirup kuah saja" pun "kutu-kutu" macam aku..
lu orang xpa la...makan saja..dapat "TUN"..makan saja dapat "TAN SRI"..makan saja dapat "DATUK/DATO..
La nie siapa kianat siapa...tengok sapa pengawai LKIM...sapa...cuba tengok sat...kat bawah nie...
"Pengerusi LKIM ketika itu ialah Adam Abdul Hamid, ketua Umno bahagian Pulai."-msomelayu.blogspot
Tgk pula sapa dapat "derma"...tgk sat kat bawah nie.....
"beliau telah 'menderma' RM10 juta kepada Presiden MCA yang juga Menteri Pengangkutan, Datuk Seri Ong Tee Keat tahun lalu."-Malaysiakini
la nie sapa kena tipu...kena "cong"..kena "auta"..kena "kencin"..kena "bom"...hahhaha.gua dan lu laa..padan muka lu org yg pandai sangat pi pangkah BN...

No comments:

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!
"Saya memerlukan sokongan 1.2 juta penjawat awam. Sekiranya anda mahu dibayar gaji yang lebih baik di masa depan, saya perlu mengukuhkan asas perolehan kerajaan kerana kalau tidak, dari mana saya akan dapat wang untuk membayar penjawat awam?"- petikan kenyataan Najib Razak yang mengaku tiada idea lain utk nak bayar gari penjawat awam melainkan kenakan cukai kepada semua rakyat..Pada masa yang sama Kerajaan BN mahu mengurangkan cukai syarikat/cukai koparat..Pada 1988 cukai koparat adalah 40%..tetapikini telah dikurangkan kepada 25%..

Tapak-Tapak di Apadianie sejak 24 Mac 2009