Sunday, August 23, 2009

Bom C4 pelbagi jenis dr Naijb buat PR...


macam nie ka C4'katak' dan 'lidah beawak' dari Najib..

Yusri rasa bersalah dan 'akui' diguna PR burukkan Rohaizat

Yusri Isahak, rakankongsi kepada calun Barisan Nasional di Permatang Pasir, Rohaizat Osman dalam firma Saif Ariff dan Rohaizat telah datang dari Pulau Pinang untuk memberi sidang akhbar di Hotel Grand Season, Kuala Lumpur pada pukul 5 petang tadi.

Dalam kenyataan beliau, Yusri menyatakan penyesalan ke atas pelbagai tomahan telah dilontarkan yang menyimpang dari tujuan asal kenyataan akhbar dibuat.Beliau meluahkan rasa sedih diatas serangan-serangan peribadi yang dilakukan terhadap Rohaizat.

Disamping itu, beliau turut meluahkan penyesalan telah dibabitkan sama di dalam usaha memburukkan Rohaizat.Baru Ogos 20hb hari Khamis lepas, beliau telah bercakap di atas pentas PKR kononnya membersihkan diri dari dikambinghitamkan berhubung dengan pembabitan bekas firma guamnya dengan Koperasi Pekebun Getah Pulau Pinang.

Sidang akhbar hari ini agak anih dan pelik kerana Yusri seolah-olah menyesal menjadi sebab rakannya diburuk-burukkan. Beliau menyatakan pihak pembangkang bersalah melakukan serangan peribadi tetapi tidak menyatakan kesalahan pihak pembangkang.Setelah disoal bertubi-tubi, terungkai beliau adalah peguam yang menguruskan segala urusan perundangan Koperasi. Mereka boleh dianggap sebagai klien peribadinya.

baca selanjutnya kat sini;- http://anotherbrickinwall.blogspot.com/2009/08/yusri-akui-digunakan-pr-burukkan.html


usinkata; kat atas lu org baca kat link..ada banyak lagi....sekarang gua nk bagitau...perasan x..balik saja Najib dari berpoya-poya(bercuti) kat luar negara...ada 2 bom taraf C4 dilemparkan kat PR..satu kat Lunas..satu lagi kat Permatang Pasir..

Lunas bom jenis C4"katak" dan Permatang Pasir bom jenis C4"lidah biawak"..

yg bestnya..dua2 bom C4 ni dilancarkan di KL..kat Hotel 5 Star tue...dihari yg sama lak tue

C4'Katak" di Hotel Legend,Kualau Lumpur kira-kira 11.30 pagi tadi....

C4'Lidah biawak' di Hotel Hotel Grand Season, Kuala Lumpur pada pukul 5 petang tadi....

so lu org PR hati-hati ok...banyak lagi C4 Najib yg dibawa balik dr berpoya-poya diluar negara...

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!
"Saya memerlukan sokongan 1.2 juta penjawat awam. Sekiranya anda mahu dibayar gaji yang lebih baik di masa depan, saya perlu mengukuhkan asas perolehan kerajaan kerana kalau tidak, dari mana saya akan dapat wang untuk membayar penjawat awam?"- petikan kenyataan Najib Razak yang mengaku tiada idea lain utk nak bayar gari penjawat awam melainkan kenakan cukai kepada semua rakyat..Pada masa yang sama Kerajaan BN mahu mengurangkan cukai syarikat/cukai koparat..Pada 1988 cukai koparat adalah 40%..tetapikini telah dikurangkan kepada 25%..

Tapak-Tapak di Apadianie sejak 24 Mac 2009