Saturday, August 1, 2009

ISA PERLU; Kata "kawan" Ehud Barak..


"Mustahil untuk memansuhkan Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) tetapi ia boleh dipinda atau ditukar namanya supaya lebih bersesuaian dengan keadaan semasa"..
"Pada hemat saya, kita jangan lihat dalam negara kita sahaja. Lihat di negara jiran kita atau di negara-negara lain. "
"Mereka pun mempunyai undang-undang yang lebih kurang sama atau yang lebih keras daripada itu."
"Saya bercakap atas pengalaman pada tahun 1998. Saya rasakan walaupun masa itu saya ditahan (di bawah ISA), saya reda dengan keadaan itu.
"Apabila saya ditanya dan disoal siasat, saya berpendapat polis telah menjalankan kerja secara profesional,"
usinkata; Lu mmg la reda...masa tue lu sudah kecut perut..terkencing dlm seluar..terberak..ening..pitam..mata jadi kelabu...takut punya pasal..ikut saja kata polis..
takut periuk nasi bocor.jilat saja punkoq Najib....
Gua ingat lu sudah kena "bomoh" dengan Ehud Barak la..itu la pasal....roh Zionis sudah meresap ke dalam jiwa pemimpin Melayu ini..

No comments:

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!
"Saya memerlukan sokongan 1.2 juta penjawat awam. Sekiranya anda mahu dibayar gaji yang lebih baik di masa depan, saya perlu mengukuhkan asas perolehan kerajaan kerana kalau tidak, dari mana saya akan dapat wang untuk membayar penjawat awam?"- petikan kenyataan Najib Razak yang mengaku tiada idea lain utk nak bayar gari penjawat awam melainkan kenakan cukai kepada semua rakyat..Pada masa yang sama Kerajaan BN mahu mengurangkan cukai syarikat/cukai koparat..Pada 1988 cukai koparat adalah 40%..tetapikini telah dikurangkan kepada 25%..

Tapak-Tapak di Apadianie sejak 24 Mac 2009