Friday, August 7, 2009

Rumah Baru Dracula kat Plaza Masalam Shah Alam ?


"Welcome to my new house at Bangunan Masalam Shah Alam"
Malaysiakini; Peguam Lim Lip Eng yang mewakili keluarga Teoh berkata
"Kami sedang menaiki anak tangga ke tingkat 15 melalui pintu belakang. Bila kami sampai ke tingkat 15, kami dapat ada kesan sepanjang dua kaki atas lantai anak tangga tersebut."Kami bertanya kepada pengarah SPRM (Selangor) mengenainya, tetapi beliau tidak tahu. Pegawai penyiasat polis berkata beliau akan memeriksa kesan tersebut,"
Apabila tiba di tingkat 15, mereka tidak dibenarkan melihat setiap bilik di situ.Lim berkata, mereka ternampak lebih banyak kesan pada satu dinding bilik apabila mereka melihat menerusi kaca pintu."Ia nampak seperti darah. Saya tidak dapat katakan secara pasti. Sekali lagi, kami bertanya kepada pengarah dan pegawai penyiasat dan mereka kata mereka tidak tahu mengenainya dan tidak memasukkannya sebagai sebahagian daripada siasatan,"
usinkata; aku ingat kena pangil tok bomoh omputeh la..halau DARAKULA yg sudah menginap kat Bangunan Masalam yg turut menempakan pejabat ES'P'AR'EM Selangor...setakat nk hisap darah tue xpa la..ini yg dok bagi tumpah sana tumpah sini...satu keje lak makcik-makcik cleaner nak pi lap...bukan apa..makcik-makcik cleaner nie lemah semangat....kena pula terpaksa nak lap darah yg ada kat tangga-tangga..sudah la lemah semangat.terpaksa la pulak panjat tangga..sekali Darakula tue bersin..terus jatuh tangga mati la pulak..terpaksa la nak tubuh satu lagi Suruhanjaya menyiasat kematian makcik-makcik cleaner di tangga ruang pejabat tingkat 15.....Tingkat 15 tue kat Pejabat sapa haaaa..?..tah-tah Darakula tue dok lepak sana paa..ieiiiii..seram bulu hidung aku...

No comments:

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!
"Saya memerlukan sokongan 1.2 juta penjawat awam. Sekiranya anda mahu dibayar gaji yang lebih baik di masa depan, saya perlu mengukuhkan asas perolehan kerajaan kerana kalau tidak, dari mana saya akan dapat wang untuk membayar penjawat awam?"- petikan kenyataan Najib Razak yang mengaku tiada idea lain utk nak bayar gari penjawat awam melainkan kenakan cukai kepada semua rakyat..Pada masa yang sama Kerajaan BN mahu mengurangkan cukai syarikat/cukai koparat..Pada 1988 cukai koparat adalah 40%..tetapikini telah dikurangkan kepada 25%..

Tapak-Tapak di Apadianie sejak 24 Mac 2009