Monday, July 20, 2009

Adik Keldai UMNO/BN dah kantoii!!!!!


Polis: 'Restoran berahi' tidak wujud
Malaysiakini
Polis yang menyiasat lokasi "Restoran Berahi" seperti yang dilaporkan dua wartawan akhbar Harian Metro hanya menemui sebuah tangki air dan reban ayam di atas bumbung restoran yang dimaksudkan itu.Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Ibu Pejabat Kontinjen Kuala Lumpur Datuk Ku Chin Wah berkata restoran berahi yang didakwa dua wartawan itu sebenarnya tidak wujud.
usinkata; sebenarnya aku langsung tak "tergiur" utk membaca laporan dari "adik Keldai UMNO/BN yg sering memaparkan berita sensasi sejak dari dulu lagi..
Inilah kerja mereka sebenarnya....mengada-ngadakan apa yg tiada utk melariskan akhbar mereka...
aku ingat bukan ini sahaja tembelang dan temberang mereka..sejak dari dulu lagi lebih banyak yg tiada daripada ada...dan diada-adakan...
bijak benor wartawan "cikai" yg menulis laporan Restoran Berahi..aku ingat esok lusa menggangur la depa nie...
Oleh itu utk pembaca setia Harian Metro harap berubah kepada akhbar lain laaa...nk lagi senang xpayah beli terus..bukan ada apa sangat..banyak iklan dari berita..dan tak berfaedah..yg faedahnya berita nombot ekoq buat kaki ekoq..itulah faedah bagi depa..
sebanranya aku dah lama boikot Haria Metro nie...nak jelng pon rasa sakit biji mata...aku lebih senang layan kosmo...aku layan pon sebab nk baca hal ehwal dunia dan sukan ja...berita dalam negeri..jangan mimpi la aku nk baca...dah tau dah auta depa...

No comments:

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!
"Saya memerlukan sokongan 1.2 juta penjawat awam. Sekiranya anda mahu dibayar gaji yang lebih baik di masa depan, saya perlu mengukuhkan asas perolehan kerajaan kerana kalau tidak, dari mana saya akan dapat wang untuk membayar penjawat awam?"- petikan kenyataan Najib Razak yang mengaku tiada idea lain utk nak bayar gari penjawat awam melainkan kenakan cukai kepada semua rakyat..Pada masa yang sama Kerajaan BN mahu mengurangkan cukai syarikat/cukai koparat..Pada 1988 cukai koparat adalah 40%..tetapikini telah dikurangkan kepada 25%..

Tapak-Tapak di Apadianie sejak 24 Mac 2009