Saturday, July 18, 2009

KHAZANAH JOIN ASTRO; Aku Membayar Utk Ditipu...


KUALA LUMPUR, July 18 — Malaysian tycoon Ananda Krishnan is set to restructure his premier satellite television operator, Astro All Asia Networks, in a RM9 billion transaction that will rank as the region's largest corporate exercise so far this year.
Under the proposed corporate deal, Astro's two main shareholders — the Ananda-controlled private investment company Usaha Tegas and Malaysia's state-owned Khazanah Holdings — will acquire the satellite television company's fledgling and still unprofitable international business interests. - Malaysian Insider
usinkata; Lepasnie kalau dh confirm Khazanah join Astro..alamat xda lagi la Analisis Awani yg kelihatan telus semasa bersiaran langsung ketika Piliharanya Umum atau Kecil...
Aku terpaksa membayar utk ditipu ...huhuhuhu..padan muka aku...

No comments:

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!
"Saya memerlukan sokongan 1.2 juta penjawat awam. Sekiranya anda mahu dibayar gaji yang lebih baik di masa depan, saya perlu mengukuhkan asas perolehan kerajaan kerana kalau tidak, dari mana saya akan dapat wang untuk membayar penjawat awam?"- petikan kenyataan Najib Razak yang mengaku tiada idea lain utk nak bayar gari penjawat awam melainkan kenakan cukai kepada semua rakyat..Pada masa yang sama Kerajaan BN mahu mengurangkan cukai syarikat/cukai koparat..Pada 1988 cukai koparat adalah 40%..tetapikini telah dikurangkan kepada 25%..

Tapak-Tapak di Apadianie sejak 24 Mac 2009