Saturday, July 18, 2009

"Ehud Barak la,,bukan Netanyahu aku jumpa.."-Zahid Hamidi


"Zahid..betuii ka ang jumpa Netanyahu....depa habag ang jumpa dengan Ehud Barak jaa..mana satu nie...ang nak lawan tokey ka...aku pon xjumpa lagi ngan Netanyahu..."


"Ala ...aku nak juga rasa macam mana Datuk Seri rasa...agak-agak 1Malaysia percaya x saya jumpa ngan PM Israel...?...saya jumpa dua-dua tau..Netanyahu dan Ehud Barak..hehhehhe tapi dalam mimpi ja la...saja ja nak wat gempak 1Malaysia.."

Zahid met Barak, not Netanyahu

KUALA LUMPUR, July 18 — Defence Minister Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi today explained that he never met with Israeli Prime Minister Benjamin Netanyahu at the Paris Air Show in France last June, as previously reported.
In a brief media statement issued by Special Officer (Media) Abd Halim Ab Majid here today, it was explained that Ahmad Zahid had instead met with Israeli Defence Minister Ehud Barak during a cocktail function at the air show.
Previous reports mentioned Ahmad Zahid meeting with Netanyahu during the Paris Air Show in France last June to explain Malaysia’'s stance on the West Asia issue.
Ahmad Zahid is currently in Lebanon on a six-day visit. — Bernama

usinkata; huhuhu kan aku dah kata....rupanya xjumpa langsung...siap silap org lagi...dengan Ehud Barak la....itu pon kat cocktail function....aku ingat jumpa selisih bahu ja..kot...hahhahhha...betui kata TT..ini lagi satu projek tipu Melayu dan 1Malaysia..hahahahha

No comments:

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!
"Saya memerlukan sokongan 1.2 juta penjawat awam. Sekiranya anda mahu dibayar gaji yang lebih baik di masa depan, saya perlu mengukuhkan asas perolehan kerajaan kerana kalau tidak, dari mana saya akan dapat wang untuk membayar penjawat awam?"- petikan kenyataan Najib Razak yang mengaku tiada idea lain utk nak bayar gari penjawat awam melainkan kenakan cukai kepada semua rakyat..Pada masa yang sama Kerajaan BN mahu mengurangkan cukai syarikat/cukai koparat..Pada 1988 cukai koparat adalah 40%..tetapikini telah dikurangkan kepada 25%..

Tapak-Tapak di Apadianie sejak 24 Mac 2009