Sunday, July 19, 2009

Ehud Barak & Zahid Hamidi


Pemimpin Pengganas Terbesar Dunia

Akhirnya aku mengakui kebenaran laporan Bernama mengenai pertemuan Zahid Hamidi dan Ehud Barak..namun kepercayaan itu berada dalam 50-50 lagi...

Aku xcaya dia jumpa face to face dan duduk berbincang...
namun aku caya yg Zahid Hamidi just selisih bahu dengan Ehud Baak ja..

Kalau benar Zahid ada bertentang 4 mata dengan Ehud Barak...malang sungguh Malaysia mempunyai pemimpin seperti ini...bukan ka Malaysia sudah memuktamadkan tiada hubungan diplomatik dengan Negara Pengganas itu..

Kenapa nk syok sendiri kata pi jumpa pemimpin Zionis haramjadah itu...
Adakah cerita ini hanya utk meng-angkat dan memperbesar-besarkan bahawa Zahid Hamidi diiktiraf di mata dunia sebagai Menteri Pertahanan yg paling berani berjumpa dan mengarahkan sesuatu kepada Rejim Zionis ini...

No comments:

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!
"Saya memerlukan sokongan 1.2 juta penjawat awam. Sekiranya anda mahu dibayar gaji yang lebih baik di masa depan, saya perlu mengukuhkan asas perolehan kerajaan kerana kalau tidak, dari mana saya akan dapat wang untuk membayar penjawat awam?"- petikan kenyataan Najib Razak yang mengaku tiada idea lain utk nak bayar gari penjawat awam melainkan kenakan cukai kepada semua rakyat..Pada masa yang sama Kerajaan BN mahu mengurangkan cukai syarikat/cukai koparat..Pada 1988 cukai koparat adalah 40%..tetapikini telah dikurangkan kepada 25%..

Tapak-Tapak di Apadianie sejak 24 Mac 2009