Thursday, July 30, 2009

Datuk JJ nk "cabut lari" ke Amerika..?



Bekas Menteri Sains Teknologi dan Inovasi yang juga Ahli Parlimen Rompin, Datuk Seri Dr Jamaluddin Jarjis dilaporkan akan menerima watikah perlantikan sebagai Duta Besar Malaysia ke Amerika Syarikat, Selasa depan daripada Yang di-Pertuan Agong.

Difahamkan, perlantikan beliau adalah bertaraf menteri. Beliau yang juga Ahli Majlis Tertinggi UMNO ketika dihubungi enggan memberikan ulasan mengenai perkara berkenaan. Dalam nada ceria beliau hanya berkata, "tunggulah". Nama beliau telah disebut beberapa kali sebelum ini untuk dilantik sebagai Duta ke Amerika Syarikat tetapi beliau enggan memberikan sebarang ulasan mengenai perkara tersebut. Beliau yang lebih dikenali dengan panggilan Datuk JJ dilihat sebagai tokoh yang sesuai untuk mengisi jawatan berkenaan memandangkan hubungannya yang luas dengan pelbagai sektor di peringkat antarabangsa baik perniagaan mahupun politik. -sumber agendadaliy

"JJ..ini "hadiah "utk lu ok..lagi satu gua ingat lu jangan cuba-cuba nak saman Raja Petra pasal kes "Mongolia"...skrg rakyat 1Malaysia sudah lupa kes tue..kan gua dah pi umrah...hahhahah..kalau lu saman..pecah lubang la nanti..ok..lu dok sana diam-diam..duit jangan risau.."
usinkata; mak aii...inilah yg bestnya jd org suruhan Najib...sekali dpt melancong ke Amerika free..ja..siap dpt duit poket lagi..keje bukan susah pon...
Aku ingat maybe ada something discusstion antara depa dua nie...
Raja Petra..!!!.tolong dedahkan apa yg sedang berlaku...sapa-sapa yg tau...help me.!!!

No comments:

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!
"Saya memerlukan sokongan 1.2 juta penjawat awam. Sekiranya anda mahu dibayar gaji yang lebih baik di masa depan, saya perlu mengukuhkan asas perolehan kerajaan kerana kalau tidak, dari mana saya akan dapat wang untuk membayar penjawat awam?"- petikan kenyataan Najib Razak yang mengaku tiada idea lain utk nak bayar gari penjawat awam melainkan kenakan cukai kepada semua rakyat..Pada masa yang sama Kerajaan BN mahu mengurangkan cukai syarikat/cukai koparat..Pada 1988 cukai koparat adalah 40%..tetapikini telah dikurangkan kepada 25%..

Tapak-Tapak di Apadianie sejak 24 Mac 2009