Saturday, July 11, 2009

DRIVE THRU ke jamban a.k.a toilet..?


Adakah ini rumah idaman Khir Toyo..?...Arghhh!!!..tidak..bukan la.."


"haaa..yg nie baru betoi..rumah idaman Khir Toyo..."

THE STAR, SATURDAY 11 JULY 2009

DR M : I don't belive Khir's mansion costs only RM3.5mil

usinkata; aku sengaja beli akhbar The Star ari nie..bukan sebab nk tunjuk aku nie pandai baca paper omputih...aku beli sebab nak tengok kot-kot ada kekosongan keja yg sesuai dengan aku..tup-tup terbaca la satu laporan mengenai DR M dengan Khir Toyo..isu rumah dia yg memang menarik perhatian aku..kat sini aku nk write down apa DR M a.k.a D.E.T kata..

D.E.T kata;

"He cannot simply say he bought the mansion for RM3.5mil.I believe it is more than that."

" I also have a home in Seri Kembangan.I have spent RM1 mil on it,but this (Dr Khir's mansion) is masive-many times bigger than mine"

"Yes, i think so.He has to explain where he got the money to buy the house"

usinkatalagi; rupanya rumah D.E.T lagi kecik dr umh Khir Toyo...cuba la bayangkan kalau Khir Toyo nie dpt jd MB Selangor selama 22 tahun seperti D.E.T jd PM Malaysia..berapa besaq la umh dia...tup-tup teringat dialog PIE dlm cita anak mami...

"aku ingat nak perbesaq dapur sekali dengan jamban..senang hang nk melaboq..aku boh tar dari jalan sampai ke jamban...sekali bole drive thru..'

rasa-rasa kalau 22 tahun jadi MB Selangor...jamban umh dia pon bole drive thru kot..huhuhuhu

No comments:

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!
"Saya memerlukan sokongan 1.2 juta penjawat awam. Sekiranya anda mahu dibayar gaji yang lebih baik di masa depan, saya perlu mengukuhkan asas perolehan kerajaan kerana kalau tidak, dari mana saya akan dapat wang untuk membayar penjawat awam?"- petikan kenyataan Najib Razak yang mengaku tiada idea lain utk nak bayar gari penjawat awam melainkan kenakan cukai kepada semua rakyat..Pada masa yang sama Kerajaan BN mahu mengurangkan cukai syarikat/cukai koparat..Pada 1988 cukai koparat adalah 40%..tetapikini telah dikurangkan kepada 25%..

Tapak-Tapak di Apadianie sejak 24 Mac 2009