Tuesday, July 21, 2009

Pembakar Ratusan Umat Islam Hidup-Hidup hanya dikenakan hukuman penjara seumur hidup sahaja...!!!!


Milan Lukic (kiri) dan Sredoje Lukic (kanan) menunggu vonis di pengadilan PBB di Den Haag, Belanda, 20 July 2009.
DEN HAAG, KOMPAS.com — Dua saudara sepupu asal Serbia Bosnia, Milan Lukic dan Sredoje Lukic, divonis bersalah oleh Pengadilan Kejahatan Perang Internasional untuk bekas Yugoslavia (ICTY), Senin (20/7) waktu Den Haag atau Selasa WIB.Mereka terbukti membakar hidup-hidup ratusan Muslim Bosnia dalam perang 1992-1995 di negara itu.Milan Lukic (41) dijatuhi hukuman penjara seumur hidup oleh pengadilan di Den Haag itu karena pembunuhan sekurang-kurangnya 119 orang Bosnia dalam dua insiden pada Juni 1992. Saat insiden terjadi, Milan memimpin sebuah kelompok paramiliter Serbia yang dikenal sebagai "Garuda Putih" atau "Penuntut Balas". Sredoje Lukic (48), yang juga anggota kelompok itu diganjar 30 tahun penjara.
usinkata; Dimana pemimpin Islam OIC..cukupkah sekadar hukuman penjara seumur hidup dan 30 tahun sahaja..celaka ini patut dihukum pancung sampai mati dikhalayak ramai...ALLAHUAKBAR

No comments:

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!
"Saya memerlukan sokongan 1.2 juta penjawat awam. Sekiranya anda mahu dibayar gaji yang lebih baik di masa depan, saya perlu mengukuhkan asas perolehan kerajaan kerana kalau tidak, dari mana saya akan dapat wang untuk membayar penjawat awam?"- petikan kenyataan Najib Razak yang mengaku tiada idea lain utk nak bayar gari penjawat awam melainkan kenakan cukai kepada semua rakyat..Pada masa yang sama Kerajaan BN mahu mengurangkan cukai syarikat/cukai koparat..Pada 1988 cukai koparat adalah 40%..tetapikini telah dikurangkan kepada 25%..

Tapak-Tapak di Apadianie sejak 24 Mac 2009