Monday, May 25, 2009

Kata Azrai...



Sesudah mengetahui Kedah ketinggalan 3 gol berbalas 1 ketika berlangsungnya perlawan bolasepak Liga Super diantara Selangor Vs Kedah di stadium Shah Alam...terlintas dikepala hotak saya bahawa ketiadaan Victor adalah punca kekalahan Kedah ditangan Selangor...berikut kenyataan "Jurulatih Emas" Kedah Mohd Azrai Khor Abdullah mengenai kekalahan yang dialami oleh anak-anak buahnya...

"Pada separuh masa kedua, pemain seperti hilang konsentrasi dan mereka bersikap ambil mudah.
"Maka kita telah melepaskan gol-gol mudah iaitu rembatan jarak jauh Amri, hantaran Safee yang ditanduk Rudie dan sepakan sudut yang ditanduk Amirulhadi.
Kecederaan hamstring yang dialami kapten Kedah, Victor Andrag juga disifatkan Azraai menjadi faktor kepada kekalahan pasukannya kerana tonggak pertahanan itu terpaksa dikeluarkan seawal minit ke-28.
"Ini juga salah satu punca, kami kehilangan kapten. Tapi saya tetap perlu hormati Selangor, mereka lebih bagus daripada kami dalam perlawanan ini," jelas Azraai.


usinkata; kami peminat pasukan Kedah tidak patah semangat dengan kekalahan terbaru ditangan Selangor...liga masih panjang...selangor akan cepat syok sendiri...sudah pasti mereka akan menempuh kegagalan apabila bertemu dengan pasukan yg lemah..

Lihat sahaja pertemuan mereka menetang Pulau Pinang...menang 1 -0 saja ..walaupun bermain di Shah Alam..rupa-rupanya mereka sengaja menyimpan tenaga utk menetang Kedah..

No comments:

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!
"Saya memerlukan sokongan 1.2 juta penjawat awam. Sekiranya anda mahu dibayar gaji yang lebih baik di masa depan, saya perlu mengukuhkan asas perolehan kerajaan kerana kalau tidak, dari mana saya akan dapat wang untuk membayar penjawat awam?"- petikan kenyataan Najib Razak yang mengaku tiada idea lain utk nak bayar gari penjawat awam melainkan kenakan cukai kepada semua rakyat..Pada masa yang sama Kerajaan BN mahu mengurangkan cukai syarikat/cukai koparat..Pada 1988 cukai koparat adalah 40%..tetapikini telah dikurangkan kepada 25%..

Tapak-Tapak di Apadianie sejak 24 Mac 2009