Wednesday, May 13, 2009

Pembinaan Jambatan Pulau Pangkor..?



MB "Non-Halal" Perak ..si Adun Pangkor mengumumkan beberapa projek pembangunan di Perak. Antaranya penubuhan sebuah universiti bertaraf antarabangsa khusus dalam bidang perubatan mulai tahun ini. Beliau juga mengumumkan projek pembesaran Lapangan Terbang Sultan Azlan Shah di Ipoh serta rundingan dengan syarikat penerbangan Air Asia dan Fire Fly bagi membuka semula penerbangan dari Ipoh ke beberapa destinasi. petikan dr www.agendadaliy.com

usinkata; kalau setakat nak umum aje baik xpayah..semua org dah tau kamu dah xde nilai..satu sen pon xde..bukan aku yg kata tapi Mahkamah Tinggi yg buat keputusannya...kamu MB "Non-Halal Perak..walaupun kamu berjaya buat rayuan penangguhan keputusan Mahkamah Tinggi tapi ini tak bermakna keputusan Mahkamah Tinggi "tidak sah"...hanya Mahkamah Rayuan menangguhkan bukan membatalkan..

oleh itu kamu jangan 'pandai-pandai" nak luluskan apa-apa projek..ingat tue..setakat nk umum aje xpa lerr..aku ingat kamu umum aje projek jambatan dr tanah besar ke Pulau Kezamboo(Pulau Pangkor)..senang sikit nanti kamu nak ulang alik cari siput...huhuhu

1 comment:

Anonymous said...

Renung baik-baik. Projek itu semua diumumkan ada niat politik terselindung. 1. Yakinkan Sultan Perak bahawa BN akan buat itu semua untuk majukan negeri tuanku. So tak payahlah tuanku bubar DUN. 2. Untuk alih perhatian rakyat daripada isu mahkamah. 3. Kalau MB bukan dari BN rakyat Perak tak akan merasa, so jangan nyesallah... Politik bro. Tak susah tapi bukan senang.

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!
"Saya memerlukan sokongan 1.2 juta penjawat awam. Sekiranya anda mahu dibayar gaji yang lebih baik di masa depan, saya perlu mengukuhkan asas perolehan kerajaan kerana kalau tidak, dari mana saya akan dapat wang untuk membayar penjawat awam?"- petikan kenyataan Najib Razak yang mengaku tiada idea lain utk nak bayar gari penjawat awam melainkan kenakan cukai kepada semua rakyat..Pada masa yang sama Kerajaan BN mahu mengurangkan cukai syarikat/cukai koparat..Pada 1988 cukai koparat adalah 40%..tetapikini telah dikurangkan kepada 25%..

Tapak-Tapak di Apadianie sejak 24 Mac 2009