Saturday, May 30, 2009

Sate Semeling..



jika berkesempatan singahla kat gerai sate paling sedap disemeling..berkualiti..segar dan murah..kalau tidak silap saya..arwah nenek selalu meminta dibelikan sate semeling jika saya kesana..oleh itu boleh dikatakan gerai ini sudah berusia lebih dari 2o tahun..cuma skrg ini diwarisi oleh pewaris peniaga sate asalnya..memang tidak menyesal membelinya..0.35sen sahaja secucuk..kualiti dan kuantiti hampir menyamai sate 0.50 sen secucuk..



gerai tepi jalan jaa..kat pekan semeling ini hanya ada satu sahaja gerai sate..singgahlah dan beli tau..

1 comment:

Anonymous said...

ada no phone utk buat tempahan sate nie tak

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!
"Saya memerlukan sokongan 1.2 juta penjawat awam. Sekiranya anda mahu dibayar gaji yang lebih baik di masa depan, saya perlu mengukuhkan asas perolehan kerajaan kerana kalau tidak, dari mana saya akan dapat wang untuk membayar penjawat awam?"- petikan kenyataan Najib Razak yang mengaku tiada idea lain utk nak bayar gari penjawat awam melainkan kenakan cukai kepada semua rakyat..Pada masa yang sama Kerajaan BN mahu mengurangkan cukai syarikat/cukai koparat..Pada 1988 cukai koparat adalah 40%..tetapikini telah dikurangkan kepada 25%..

Tapak-Tapak di Apadianie sejak 24 Mac 2009