Friday, May 1, 2009

MB HARAM VS BAKAL PM MALAYSIA..



MB Haram VS Bakal PM Malaysia...

*artikel ini terpilih utk disiarkan oleh detikdaily & utaraonline pada Jumaat 01/05/09
usinkata; Cuba renungkan gambar diatas...berikan komen setulus hati sejujur rasa..

Saya semakin lama tgk gambr MB Haram nie semakin sakit sehingga menusuk ke tulang hitam..

Gambar ini diambil dari oleh Agendadaily yg proUMNO/BN..

Si MB Haram itu tersengih-sengih tak ubah macam/sebijik diri "beruk dapat bunga"..aduiii..menyampahnya...

Bandingkan dua personaliti ini...tgk pada bibir mereka..si MB Haram bibir hitam mcm terbakar...sah kaki rokok..dalam hati..xpayah cakap la...hitam ka kelabu ka..aduiiii..aku dah tak boleh tulis panjang lagi...nanti keluar "ayat-ayat" yg semakin busuk..


Kekalutan dan keributan politik di negeri Perak semakin terbelit..ada hikmah disebalik apa yg terjadi...akal "cetek" saya berkata...semakin lama krisis ini berjalan semakin cepatlah terdedah "keaiban"kepada umum siapa UMNO/BN sebenarnya..Onar yg dibuat oleh UMNO/BN semakin menelanjangkan diri mereka di hadapan umum...saya menjangkakan "alat sulit" UMNO/BN akan terdedah dengan sendirinya oleh media harapan mereka selama ini.media proUMNO/BN akan melondehkan segala-galanya..bukan media alternatif...bukan Pakatan rakyat...

"Keldai tua"(media proUMNO/BN) akan menjadi senjata makan tuan..UMNO/BN akan dijatuhkan oleh keldai tua ini dengan secara terang-terangan dengan laporan yg benar tetapi tidak memihak kepada UMNO/BN..

7 Mei ini akan melondehkan UMNO/BN oleh media mereka "jika laporan itu betul akan menjahamkan UMNO/BN dan jika laporan itu "songsang" akan jua ia "meNERAKAkan" UMNO/BN kini dan selamanya...
usinkata; maaf jika kata-kata terawal saya td agak keterlaluan..tapi ia lahir dari hati...

No comments:

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!
"Saya memerlukan sokongan 1.2 juta penjawat awam. Sekiranya anda mahu dibayar gaji yang lebih baik di masa depan, saya perlu mengukuhkan asas perolehan kerajaan kerana kalau tidak, dari mana saya akan dapat wang untuk membayar penjawat awam?"- petikan kenyataan Najib Razak yang mengaku tiada idea lain utk nak bayar gari penjawat awam melainkan kenakan cukai kepada semua rakyat..Pada masa yang sama Kerajaan BN mahu mengurangkan cukai syarikat/cukai koparat..Pada 1988 cukai koparat adalah 40%..tetapikini telah dikurangkan kepada 25%..

Tapak-Tapak di Apadianie sejak 24 Mac 2009