Wednesday, May 20, 2009

Kedah tewas tetapi layak ke suku akhir..





Kedah tewas kepada Chonburi FC(Thailand) 3-1..walau bagaimana pun Kedah berjaya melayakan diri ke suku akhir setelah saigan terdekat Eastren Athletic kelab dari Hong Kong kecundang di tangan Hanoi FC(Vietnam) 3-0.


Chonburi FC membuka jaringan pertama pada minit ke 14 oleh Skipper Chonburi iaitu Pipob On-mo..


Kedah dapat menyamakan kedudukan pada minit ke 35 oleh Khyril Muhymeen..


Namun begitu sebelum tamat separuh masa pertama Chonburi FC menambahkan satu lagi gol menerusi Pipob sekali lagi pada minit ke 40..


Gol ketiga Chonburi FC dijaringkan oleh Douglas pada minit ke 90..


Selepas ini Kedah akan bertemu dengan pasukan dr Vietnam iaitu Binh Doung didalam suku akhir Piala AFC..- sumber www.the-afc.com


No comments:

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!

Hoiii !!!! INGAT TAU !!!
"Saya memerlukan sokongan 1.2 juta penjawat awam. Sekiranya anda mahu dibayar gaji yang lebih baik di masa depan, saya perlu mengukuhkan asas perolehan kerajaan kerana kalau tidak, dari mana saya akan dapat wang untuk membayar penjawat awam?"- petikan kenyataan Najib Razak yang mengaku tiada idea lain utk nak bayar gari penjawat awam melainkan kenakan cukai kepada semua rakyat..Pada masa yang sama Kerajaan BN mahu mengurangkan cukai syarikat/cukai koparat..Pada 1988 cukai koparat adalah 40%..tetapikini telah dikurangkan kepada 25%..

Tapak-Tapak di Apadianie sejak 24 Mac 2009